Kariéra

Proč pracovat v EP ENERGY TRADING

EP ENERGY TRADING je moderní, flexibilní a konkurenceschopnou společností. Mezi svými zákazníky i obchodními partnery máme dobré jméno, jsme finančně stabilní a usilujeme o trvalý růst. Naši zaměstnanci pracují s moderními technologiemi a IT nástroji, pomocí kterých zákazníkům poskytujeme špičková řešení a služby na profesionální úrovni.

Svým zaměstnancům nabízíme možnost seberealizace, dalšího osobnostního i profesního růstu a práci v dynamickém a profesně zdatném týmu. Odměňujeme na základě kvality odvedené práce a motivujeme odměnami mimo jiné i dle dosahovaných hospodářských výsledků společnosti.

Po svých zaměstnancích požadujeme vysoké pracovní nasazení, loajalitu a trvalý rozvoj jejich odborných znalostí a dovedností.

 

Aktuální volné pozice

V současné době hledáme do našeho týmu vhodné kanditáty/kandidátky na následující pracovní pozice:

 

Operátor Call Centra – Plzeň

Hlavní pracovní náplň:

  • Péče o zákazníky segmentu nízkého napětí
  • Pasivní telemarketing
  • Vyřizování požadavků zákazníků na telefonu a prostřednictvím emailu a korespondence
  • Komunikace s potenciálními zákazníky
  • Zpracovávání nabídek a smluvní dokumentace
  • Spolupráce při řešení požadavků zákazníka

Požadované dovednosti:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou (technický směr výhodou)
  • Zákaznický přístup – vstřícnost, komunikační profesionalita, empatie
  • Vysoká úroveň slovní a písemné komunikace
  • Příjemné vystupování, jistota a pohotovost
  • Odpovědnost, iniciativa a vysoká flexibilita
  • Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Outlook, Internet)
  • Schopnost ovládat zákaznický systém během hovoru (znalost SAP výhodou)
  • Ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

  • Zaměstnání ve stabilní české společnosti s významným postavením na trhu
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Zaměstnání na plný pracovní úvazek

 

Key Account Manager

Hlavní pracovní náplň:

  • Komplexní péče o vybrané zákazníky typu velkoodběratel
  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Komunikace s potenciálními zákazníky
  • Udržování a rozvoj obchodních vztahů
  • Vyjednávání a uzavírání smluv na prodej elektřiny a zemního plynu
  • Zpracovávání smluvní dokumentace
  • Spolupráce při řešení požadavků zákazníka

Požadované dovednosti:

  • Středoškolské vzdělání technického nebo ekonomického směru
  • Zákaznický přístup – vstřícnost, komunikační profesionalita, empatie, příjemné vystupování, jistota a pohotovost
  • Výborné komunikační schopnosti, vysoká úroveň slovní a písemné komunikace
  • Odpovědnost, iniciativa a vysoká flexibilita
  • Praxe v aktivním vyhledávání nových obchodních příležitostí
  • Praxe v oblasti energetiky výhodou
  • Vlastní portfolio zákazníků velkou výhodou
  • Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Outlook, Internet)
  • Řidičské oprávnění skupiny „B“ a praxe v řízení motorového vozidla

Nabízíme:

  • Příjemné pracovní prostředí
  • Možnost osobního rozvoje v oblasti energetiky a obchodu
  • Místo výkonu práce dle dohody
  • Nástup do zaměstnání dle dohody
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Bonusy za výkon

 

V případě Vašeho zájmu o zařazení do výběrového řízení zašlete svůj životopis na jobs@epet.cz.

Pokud Vás nebudeme do 14 dnů osobně kontaktovat, nevybrali jsme Váš životopis mezi kandidáty pro osobní setkání. Děkujeme za pochopení.
Odesláním svého životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro účely evidování Vaší osoby jakožto potenciálního zaměstnance u naší společnosti. Udělení souhlasu je dobrovolné a lze jej kdykoli písemně odvolat. Zpracování osobních údajů upravuje zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.