Informace o aktuálních změnách v produktové nabídce zákazníkům


Datum vydání: 16. 11. 2019

Informace o aktuálních změnách v produktové nabídce u zákazníků kategorie FIRMY

Vážení zákazníci,

těší nás Vaše důvěra a spokojenost a jsme rádi, že jste našimi zákazníky na dodávky elektřiny. Neustále se snažíme zjednodušovat zákaznickou obsluhu a přinášet jednoduchost, srozumitelnost a férovost v nabídce našich produktů.

V současnosti přistupujeme ke změnám v nastavení Vašich smluvních a cenových podmínek. V případě, že máte více odběrných míst, tyto změny se týkají pouze těch, na kterých máte nastavené produkty uvedené dále v tomto oznámení. Ke změnám dojde k 16. prosinci 2019.

Plné znění oznámení a srovnání cen naleznete zde

Úplné ceníky s distribucí pro KLASIK Optimum najdete zde

Úplné ceníky s distribucí pro KOMFORT Optimum najdete zde

Obchodní podmínky naleznete zde

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet