Menu

Administrativní podpora - oddělení Fakturace a pohledávek

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Budete vystavovat potvrzení o úhradách a zpracovávat upomínky za neuhrazené platby
  • Pravidelně budete sestavovat reporty
  • Setkáte se s párováním přijatých plateb
  • Zpracujete požadavky našich zákazníků

Požadované dovednosti

  • Zájem a chuť se rozvíjet, vzdělávat a učit se nové věci
  • Hledáme pečlivého a samostatného člověka, na kterého je spolehnutí
  • Neobejdete se bez uživatelské znalosti MS Office (zejména excel)
  • Vaším plusem bude, pokud máte zkušenosti na obdobné pozici

Nabízíme

  • Dlouhodobou spolupráci
  • Práci na dohodu o provedení práce
  • Budete pracovat v centru Prahy
  • U nás si můžete přizpůsobit pracovní dobu
  • Čeká na Vás zajímavé finanční ohodnocení a možnost účastnit firemních akcí (např. teambuilding)
  • Můžete získat praxi s prací v systému SAP a v perspektivním oboru energetiky

 

Máte zájem o tuto pozici?

Napište na jobs@epet.cz, nebo vyplňte tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky