Menu

Asi jsem dostal chybné vyúčtování spotřeby, protože stav měřidla neodpovídá. Co mám dělat?


Vyfoťte aktuální stav elektroměru/plynoměru a fotku nám pošlete na e-mail info@epet.cz. Připište své zákaznické číslo, číslo měřidla, nebo EAN/EIC kód. Ozveme se vám a nesrovnalosti společně vyřešíme.

Tip: Nerozumíte svému vyúčtování? Přečtěte si, jak se ve vyúčtování správně orientovat.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet