Menu

Asi jsem dostal chybné vyúčtování spotřeby, protože stav měřidla neodpovídá. Co mám dělat?


Vyfoťte aktuální stav elektroměru/plynoměru a fotku nám pošlete na e-mail info@epet.cz. Připište své zákaznické číslo, číslo měřidla, nebo EAN/EIC kód. Ozveme se vám nazpátek a společně nesrovnalosti vyřešíme.

Tip: Nerozumíte svému vyúčtování? Přečtěte si, jak se ve vyúčtování správně orientovat.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


Dne 24.01.2020 bude z technických důvodů provozní doba naší zákaznické linky od 08:30 do 15:30 a následně od 16:30 do 17:00. Omlouváme se za komplikace.

Za celý tým epet Vám přejeme den plný energie.