Asi jsem dostal chybné vyúčtování spotřeby, protože stav měřidla neodpovídá. Co mám dělat?


Vyfoťte aktuální stav elektroměru/plynoměru a fotku nám pošlete na e-mail info@epet.cz. Připište své zákaznické číslo, číslo měřidla, nebo EAN/EIC kód. Ozveme se vám a nesrovnalosti společně vyřešíme.

Tip: Nerozumíte svému vyúčtování? Přečtěte si, jak se ve vyúčtování správně orientovat.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet