Asi mám špatně vypočtenou zálohovou platbu. Můžu změnit její výši?


Celková výše zálohových plateb by neměla překročit částku, kterou jste zaplatili za spotřebu v předchozím srovnatelném období, samozřejmě však za předpokladu, že se nezměnila hodnota rezervované kapacity.

Pokud si přejete změnit výši nebo frekvenci záloh, zavolejte nám na zákaznickou linku, v případě domácnosti na telefonní číslo 255 707 099, v případě firmy na 255 707 098. Můžete nám také napsat na emailovou adresu info@epet.cz.

Tip: Nerozumíte svému vyúčtování? Přečtěte si, jak se ve vyúčtování správně orientovat.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet