Menu

ASISTENT(KA) / RECEPČNÍ

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Kompletní zodpovědnost za recepci naší společnosti
  • Správu zasedacích místností
  • Zpracování příchozí a odchozí pošty
  • Práce s hotovostní pokladnou
  • Komunikace se správou budovy
  • Administrativní a asistenční podpora vedení společnosti
  • Pomoc při organizování akcí pro zaměstnance
  • Zpracování docházky zaměstnanců
  • Vykouzlení úsměvů na tvářích všech, co k nám přicházejí :)

Požadované dovednosti

  • Zkušenost z prací na recepci nebo asistentskou pozicí min. 1 rok
  • Chuť spolupracovat napříč firmou a jednotlivými týmy
  • 100% pečlivost a zodpovědnost za svěřenou práci
  • Příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti
  • Angličtina na komunikativní úrovni

Nabízíme

  • Budete pracovat v moderních kancelářích v centru Prahy v super kolektivu
  • Pravidelná pracovní doba 08:00 - 16:30
  • Za Vaši práci na Vás čeká zajímavá finanční odměna a roční bonusy
  • Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů a je na Vás, zda si zvolíte jazykovou výuku, příspěvek na sportovní aktivity nebo na penzijní či životní pojištění
  • Samozřejmostí je u nás 5 týdnů dovolené, 3 sick days a příspěvek na stravování
  • Můžete se těšit na spoustu pravidelných firemních akcí, které pořádáme každý měsíc

 

Máte zájem o tuto pozici?

Napište na jobs@epet.cz, nebo vyplňte tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky