Menu

Co se děje po podpisu smlouvy?


Celý přepis můžeme shrnout do 8 kroků.

  1. Po podpisu smlouvy podnikneme všechny potřebné kroky vedoucí k zahájení dodávky energií od naší společnosti, včetně případného přechodu od jiného dodavatele či přepisu mezi odběrateli.
  2. Na základě plné moci vás budeme v celém procesu zastupovat. Pokud se jedná o přepis smlouvy, budeme zastupovat i původního odběratele.
  3. Potvrdíme vám přijetí a zpracování podepsané smlouvy.
  4. Pokud měníte dodavatele, podáme u něj výpověď smlouvy, a to k datu zahájení odběru energie od epet
  5. Uzavřeme za vás smlouvu s distributorem energií ve vašem regionu.
  6. Pokud vás s vlastní nabídkou kontaktuje jiný dodavatel, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit a ověřit si výhodnost odběru energií od epet.
  7. Včas vám potvrdíme termín zahájení dodávky. V případě nového odběru se dozvíte i termín osazení měřidla. Elektroměr/plynoměr se instaluje až po schválení a uzavření smlouvy s příslušným distributorem energií ve vašem regionu.
  8. Zahájíme dodávku a přivítáme vás mezi svými zákazníky. 

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet