Menu

Co se děje po podpisu smlouvy?


Celý přepis můžeme shrnout do 8 kroků.

  1. Po podpisu smlouvy podnikneme všechny potřebné kroky vedoucí k zahájení dodávky energií od naší společnosti, včetně případného přechodu od jiného dodavatele či přepisu mezi odběrateli.
  2. Na základě plné moci vás budeme v celém procesu zastupovat. Pokud se jedná o přepis smlouvy, budeme zastupovat i původního odběratele.
  3. Potvrdíme vám přijetí a zpracování podepsané smlouvy.
  4. V případě změny dodavatele kontaktujeme toho současného a podáme výpověď smlouvy k předpokládanému datu zahájení dodávky nebo přepisu smlouvy.
  5. Uzavřeme za vás smlouvu s distributorem energií ve vašem regionu.
  6. Od našich zákazníků víme, že je po podpisu smlouvy s naší společností kontaktoval původní, ale i jiný, dodavatel a snažil se jejich rozhodnutí změnit. Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit a ověřit si výhodnost nabídky od společnosti epet.
  7. Včas vám potvrdíme termín zahájení dodávky. V případě nového odběru se dozvíte i termín osazení měřidla. Elektroměr/plynoměr se instaluje až po schválení a uzavření smlouvy s příslušným distributorem energií ve vašem regionu.
  8. Zahájíme dodávku a přivítáme vás mezi našimi zákazníky.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


 Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem je částečně omezen provoz naší zákaznické linky. Pro včasné vyřízení vašich požadavků využijte prosím e-mail info@epet.cz, kde jsme vám k dispozici.

Také Vás prosíme, abyste ze stejných důvodů nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Dále bychom Vás chtěli upozornit na to, že s ohledem na omezení volného pohybu osob po celém území ČR jsou požadavky vyžadující návštěvu technika v odběrném místě vyřizovány u distributora v prodloužené lhůtě.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet