Menu

Co se děje po podpisu smlouvy?


Celý přepis můžeme shrnout do 8 kroků.

  1. Po podpisu smlouvy podnikneme všechny potřebné kroky vedoucí k zahájení dodávky energií od naší společnosti, včetně případného přechodu od jiného dodavatele či přepisu mezi odběrateli.
  2. Na základě plné moci vás budeme v celém procesu zastupovat. Pokud se jedná o přepis smlouvy, budeme zastupovat i původního odběratele.
  3. Potvrdíme vám přijetí a zpracování podepsané smlouvy.
  4. Pokud měníte dodavatele, podáme u něj výpověď smlouvy, a to k datu zahájení odběru energie od epet
  5. Uzavřeme za vás smlouvu s distributorem energií ve vašem regionu.
  6. Pokud vás s vlastní nabídkou kontaktuje jiný dodavatel, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit a ověřit si výhodnost odběru energií od epet.
  7. Včas vám potvrdíme termín zahájení dodávky. V případě nového odběru se dozvíte i termín osazení měřidla. Elektroměr/plynoměr se instaluje až po schválení a uzavření smlouvy s příslušným distributorem energií ve vašem regionu.
  8. Zahájíme dodávku a přivítáme vás mezi svými zákazníky. 

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem Vás prosíme, abyste nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet