Co se stane s rozvody, když přejdu k epet? Musíte provést změny v elektroinstalaci nebo připojení? Budete mi měnit elektroměr?


V praxi se pro vás v podstatě nic nezmění. Doporučujeme, abyste v den změny dodavatele nahlásili svému původnímu dodavateli stav elektroměru. Poslední fakturu vám bude moci vystavit na základě skutečného stavu, nikoliv odhadem. Konečný stav musíte nicméně nahlásit nejpozději do 5 kalendářních dnů od data ukončení smlouvy. Váš elektroměr zůstává na místě a dodávka elektřiny pokračuje bez přerušení.

Přečtěte si také článek o tom, jak ušetřit za elektřinu nebo o tom, kdy se vyplatí tepelné čerpadlo.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet