Menu

Co se stane s rozvody, když přejdu k epet? Musíte provést změny v elektroinstalaci nebo připojení? Budete mi měnit elektroměr?


V praxi se pro vás v podstatě nic nezmění. Doporučujeme, abyste v den změny dodavatele nahlásili stav elektroměru svému původnímu dodavateli. Poslední fakturu vám bude moci vystavit dle skutečného stavu a ne odhadem. Konečný stav musíte nicméně nahlásit nejpozději do 5 kalendářních dnů od data ukončení smlouvy. Váš elektroměr zůstává na místě a dodávka elektřiny pokračuje bez přerušení.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


 Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem je částečně omezen provoz naší zákaznické linky. Pro včasné vyřízení vašich požadavků využijte prosím e-mail info@epet.cz, kde jsme vám k dispozici.

Také Vás prosíme, abyste ze stejných důvodů nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Dále bychom Vás chtěli upozornit na to, že s ohledem na omezení volného pohybu osob po celém území ČR jsou požadavky vyžadující návštěvu technika v odběrném místě vyřizovány u distributora v prodloužené lhůtě.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet