Menu

Co se stane s rozvody, když přejdu k epet? Musíte provést změny v elektroinstalaci nebo připojení? Budete mi měnit elektroměr?


V praxi se pro vás v podstatě nic nezmění. Doporučujeme, abyste v den změny dodavatele nahlásili svému původnímu dodavateli stav elektroměru. Poslední fakturu vám bude moci vystavit na základě skutečného stavu, nikoliv odhadem. Konečný stav musíte nicméně nahlásit nejpozději do 5 kalendářních dnů od data ukončení smlouvy. Váš elektroměr zůstává na místě a dodávka elektřiny pokračuje bez přerušení.

Přečtěte si také článek o tom, jak ušetřit za elektřinu nebo o tom, kdy se vyplatí tepelné čerpadlo.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet