EP ENERGY TRADING, a.s. investuje do vylepšení služeb pro zákazníky


Datum vydání: 19. 10. 2017

Společnost EP ENERGY TRADING, a.s. se tento rok rozhodla investovat ještě více finančních prostředků do služeb pro své zákazníky. Rozšíření kapacity oddělení Péče o zákazníky, získávání zpětné vazby od zákazníků a investice do řešení zpracování příchozích zpráv byly nutným startem.

S přibývajícím portfoliem zákazníků vznikla potřeba neustále navyšovat kapacity a rychlost odbavení jejich požadavků. Mimo vlastního call centra v Plzni rozšířila společnost spolupráci s externím call centrem, se kterým v případě náporů zvládá odbavit až dvojnásobek hovorů. Většina hovorů je obsloužena do 20 sekund po příchodu na zákaznickou linku. „Protože vsázíme na lidský přístup, mluví naši zákazníci ihned s obsluhou. Nevyužíváme technologii automatické hlasové obsluhy“, řekl Jakub Lavrenčík, manažer Péče o zákazníky.

Příchozí elektronickou poštu spravuje EP ENERGY TRADING nově pomocí řešení od společnosti GENESYS. „Internet se stává postupem času světovým fenoménem číslo jedna v oblasti komunikací. Z tohoto důvodu bylo více než na místě zautomatizovat obsluhu zákazníka na co nejvyšší možnou úroveň“, dodal Jakub Lavrenčík.

Nově EP ENERGY TRADING nastavil účinný proces získávání zpětné vazby od svých zákazníků. Postupné závěry z tohoto sběru dat promítá do konkrétních kroků při řešení požadavků. „Telefonické či online dotazování našich zákazníků bezprostředně po kontaktu s námi má za cíl dlouhodobé sledování zákaznické zkušenosti s jednotlivými typy požadavků, se kterými se na nás naši zákazníci obracejí. Výsledkem měření bude úprava některých procesů“, řekla Vendula Seibertová, manažerka marketingu. „Sledování zákaznické zkušenosti není prvním ani posledním krokem, kterým vycházíme vstříc našim zákazníkům. Na příští rok chystáme další novinky“, dodala Vendula Seibertová.

Společnost EP ENERGY TRADING, a.s., je dodavatelem s dlouholetou tradicí, zajišťující dodávky elektřiny a zemního plynu více než padesáti tisícům domácnostem a firemním zákazníkům. EP ENERGY TRADING, a. s., je součástí skupiny Energetického a průmyslového holdingu, a. s., který tvoří více než 50 společností. Většinovým vlastníkem je Daniel Křetínský. Velikost a síla skupiny je pro zákazníky, zárukou stabilního zázemí, finanční jistoty a dlouhodobě výhodných cen energií.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet