EP ENERGY TRADING, a.s. v nových prostorách


Datum vydání: 8. 3. 2017

Společnost EP ENERGY TRADING, a.s. v posledních dvou letech více než zdvojnásobila počet zákazníků. K tomuto významného nárůstu přispěly nejen akvizice zákazníků dvou společností, a to Optimum Energy, s.r.o. a Energie pro život, s.r.o., ale také fakt, že společnost dodává energie do stále se zvyšujícího počtu domácností a její dominantou nejsou již jen zákazníci z kategorie velkoodběratelů.

Aby společnost dokázala zachovat kvalitu zákaznického servisu a odbavovat tak požadavky svých zákazníků po emailu a telefonu zcela bez prodlužování a komplikací, bylo nutné zvýšit kapacitu centra péče o zákazníky v Plzni.

Z důvodu nedostatečného prostoru se musela přestěhovat do větších a zároveň modernějších prostor na Slovanskou alej 30 v Plzni. Na této adrese otevřela také kancelář, ve které mohou zákazníci vyřizovat své požadavky i osobně.

Zvyšování úrovně servisu a komfortu pro zákazníky patří do strategických cílů společnosti pro tento a příští rok.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet