EP ENERGY TRADING, a.s. v nových prostorách


Datum vydání: 8. 3. 2017

Společnost EP ENERGY TRADING, a.s. v posledních dvou letech více než zdvojnásobila počet zákazníků. K tomuto významného nárůstu přispěly nejen akvizice zákazníků dvou společností, a to Optimum Energy, s.r.o. a Energie pro život, s.r.o., ale také fakt, že společnost dodává energie do stále se zvyšujícího počtu domácností a její dominantou nejsou již jen zákazníci z kategorie velkoodběratelů.

Aby společnost dokázala zachovat kvalitu zákaznického servisu a odbavovat tak požadavky svých zákazníků po emailu a telefonu zcela bez prodlužování a komplikací, bylo nutné zvýšit kapacitu centra péče o zákazníky v Plzni.

Z důvodu nedostatečného prostoru se musela přestěhovat do větších a zároveň modernějších prostor na Slovanskou alej 30 v Plzni. Na této adrese otevřela také kancelář, ve které mohou zákazníci vyřizovat své požadavky i osobně.

Zvyšování úrovně servisu a komfortu pro zákazníky patří do strategických cílů společnosti pro tento a příští rok.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince. Doba pro vyřízení vašeho požadavku tak může být nyní delší, než je obvyklé. 

Máte otázky k Úspornému tarifu nebo zastropování cen? Odpovědi najdete na této stránce.

S pozdravem

tým společnosti epet