HR Manager

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Podpora a poradenství směrem k vedení a managementu v oblasti pracovního práva a personálního řízení.
  • Vedení a rozvoj svěřeného týmu v rámci HR oddělení, ale taktéž Office Managementu a recepce.
  • Tvorba a aktualizace personálních interních procesů, pracovně-právních dokumentů a jejich evidence a archivace.
  • Zajištění a organizace výběrových řízení napříč všemi odděleními společnosti.
  • Podpora manažerů v organizaci vzdělávacích aktivit zaměstnanců a jejich rozvoji.
  • Práce v interních HR systémech pro správu dat zaměstnanců.
  • Kontrola a implementace legislativních změn v oblasti pracovního práva, BOZP a PO a pracovnělékařských služeb.
  • Příprava podkladů pro mzdy a komunikace s externí mzdovou účetní.
  • Zajištění a realizace CSR aktivit společnosti a spolupráce napříč firmou v oblasti ESG reportingu.
  • Řízení dodavatelských vztahů v oblasti HR a Office Managementu.

Požadované dovednosti

  • Někoho s výbornými komunikačními a organizačními dovednostmi.
  • Na pozici je nutností předchozí praxe v interním HR oddělení minimálně 5 let.
  • Hodit se bude zkušenost s vedením týmu a schopnost předávat manažerské dovednosti juniornějším kolegům v managementu.
  • Nezbytná je i perfektní znalost pracovně-právní legislativy a zkušenost s její aplikací v praxi.
  • Oceníme znalost s implementací nových personálních procesů.
  • Pečlivost, asertivní jednání, empatie a vzájemná důvěra je pro nás na této pozici samozřejmostí.

Nabízíme

  • Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti, pracovním nasazení a plnění předem stanovených cílů.
  • Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje, proto jsme v loňském roce otevřeli nově zrekonstruované moderní kanceláře, jejichž součástí je i samostatný prostor na stravování.
  • Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
  • Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
  • Zaměstnanci epet si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
  • Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.

Vzhledem k období Vánoc budeme kandidáty kontaktovat až v týdnu od 6. do 10. ledna 2025.

 

Máte zájem o tuto pozici?

Vyplňte, prosím, tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor.
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora