Informace o aktuálních změnách v produktové nabídce domácnostem


Datum vydání: 27. 11. 2019

Informace o aktuálních změnách v produktové nabídce u zákazníků kategorie DOMÁCNOST

Vážení zákazníci,

těší nás Vaše důvěra i spokojenost a velice si vážíme toho, že jste s námi. V epet se neustále snažíme zjednodušovat zákaznickou péči a přinášet Vám tak jednoduchost, srozumitelnost a férovost v nabídce našich produktů.

V současnosti přistupujeme ke změnám v nastavení Vašich smluvních a cenových podmínek. Pokud máte více odběrných míst, změny se týkají pouze těch, na kterých máte nastavené produkty uvedené níže.

Ke změnám dojde k 01. lednu 2020.

Plné znění oznámení se srovnáním cen naleznete zde

Obchodní podmínky naleznete zde

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet