Menu

Manažer kvality - Call Centrum

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

Hledáme specialistu – parťáka – který se ujme řízení kvality v našem call centru.

Pokud máš chuť a odvahu převzít odpovědnost za rozvoj kvality služeb v call centru, máš svým kolegům v této oblasti co nabídnout, určitě najdeme společnou řeč.

Nemusíš být zrovna ten nejzkušenější matador, ale vodit za ruku Tě moc dlouho nemůžeme.

Budeš součástí týmu kvalitářů a projekťáků, který sedí v Praze. Tvým jediným interním zákazníkem bude naše call centrum v Plzni – to znamená, že budeš pendlovat. Tvůj šéf je fajn člověk, který má obrovský přehled o dění ve firmě a je odborníkem na svém místě. Podpoří Tě, když budeš potřebovat pomoci. Můžeš se na něj spolehnout.

Požadované dovednosti

Jsi empatický a dokážeš poznat, co od nás zákazníci čekají za péči? Nebojíš se jich zeptat, pokud to nevíš.

Tušíš, že proces se nemodeluje z modelíny?

Umíš perfektně česky?

Dokážeš lidem předat své znalosti a školit je?

Nebojíš se konfrontace a předávání pravidelné zpětné vazby?

Víš, že Excel není drink?

Máš řidičák a už jsi řídil auto? Pokud ne, nevadí, ale sehnat si bus je tvůj business.

Nabízíme

Finanční odměnu odpovídající Tvým znalostem a zkušenostem

Zaměstnancům nabízíme pestrý balíček firemních benefitů a je na Tobě, zda si zvolíš jazykovou výuku, příspěvek na sportovní aktivity nebo na penzijní pojištění

Samozřejmostí je u nás 5 týdnů dovolené, 3 sick days a příspěvek na stravování formou stravenek

Můžeš se účastnit pravidelných firemních akcí pro zaměstnance

K dispozici Ti budou tři kuchyňky, kam si můžete zajít třeba pro čaj nebo kávu

 

Máte zájem o tuto pozici?

Napište na jobs@epet.cz, nebo vyplňte tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky