Nezaplatil jsem včas. Co mám dělat?


Pokud jste zapomněli uhradit platbu včas, proveďte ji co nejdříve. V případě, že jste od nás obdrželi upomínku, úhradu proveďte pod novým variabilním symbolem.

Opožděná platba zálohy

  • Pokud hradíte zálohové platby pomocí Platebního dokladu platby SIPO, proveďte platbu v hotovosti k poslednímu pracovnímu dni daného měsíce na kterékoli České poště.
  • Pokud hradíte zálohové platby pomocí Platebního dokladu SIPO jednorázovým převodem, proveďte platbu tak, aby byla na účet České pošty připsána nejpozději poslední pracovní den daného měsíce.
  • Pokud hradíte zálohové platby jiným způsob, proveďte platbu v co nejbližším termínu.

Přijaté platby používáme na úhradu nejstarších neuhrazených záloh. Dodržujte předpisy záloh, předejdete tak nesprávnému přiřazování plateb.

Opožděná platba faktury

Uhraďte platbu v co nejbližším termínu přímým vkladem platby v bancejednorázovým převodním příkazem či složenkou.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet