Menu

Oznámení pro nové zákazníky z distribuční oblasti GasNet, s.r.o.


Datum vydání: 22. 12. 2021

Vážení zákazníci,

v minulých dnech jste od svého distributora GasNet, s.r.o. obdrželi oznámení o tom, že Vám k 31. 12. 2021 končí smlouva u Vašeho stávajícího dodavatele energií, ale k Vašemu odběrnému místu se doposud nepřihlásil nový dodavatel. Zjistili jsme, že zmíněný distributor v mnoha případech toto oznámení vygeneroval chybně a zaslal ho i těm zákazníkům, kterým proces změny dodavatele již úspěšně proběhnul.

Pokud máte sjednané smlouvy na dodávky plynu od naší společnosti od 1. 1. 2022, ujišťujeme Vás, že dodávky budou bez jakéhokoliv přerušení zajištěny, a nemusíte se tak obávat situace, že byste se ocitli v tzv. neoprávněném odběru.

Vaše případné dotazy rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailu info@epet.cz nebo na zákaznické lince, tel.: 255 707 099. Linka je Vám k dispozici v pracovních dnech od 8 do 17 hodin.

Děkujeme Vám za Vaši důvěru a přejeme Vám krásné a klidné vánoční svátky.

Tým epet

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
pro stávající a firemní zákazníky
255 707 099
e-mail
pro stávající a firemní zákazníky
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k velkému množství nových zákazníků může být v tuto chvíli doba na převod smlouvy k epet delší, než je obvyklé. Ujišťujeme Vás však, že pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co možná nejdříve. 

Chceme také Vás informovat, že platební kalendáře zasíláme průběžně, nemusíte se tedy obávat, pokud Vám rozpis záloh na rok 2022 doposud nepřišel.

Vzhledem k enormnímu počtu požadavků vyřizujeme Vaše e-maily v prodloužené lhůtě. Více informací pro nové zákazníky naleznete na  tomto odkaze

Děkujeme Vám za dosavadní trpělivost při vyřizování všech požadavků.

Váš tým epet