Přišla mi upomínka. Co mám dělat?


Odeslali jste platbu? Zavolejte nám, v případě domácnosti na telefonní číslo 255 707 099, v případě firmy na 255 707 098. Můžete nám také napsat na emailovou adresu info@epet.cz. Když nám sdělíte, z jakého účtu a pod jakým variabilním jste platbu odeslali, najdeme ji. Možná se nám ji jen nepodařilo správně přiřadit. K e-mailu můžete přiložit i doklad o provedené platbě, který předáme na účetní oddělení.

Pokud platba faktury nebo zálohy z nějakého důvodu neproběhla, proveďte ji co nejdříve.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince. Doba pro vyřízení vašeho požadavku tak může být nyní delší, než je obvyklé. 

Máte otázky k Úspornému tarifu nebo zastropování cen? Odpovědi najdete na této stránce.

S pozdravem

tým společnosti epet