Menu

Přišla mi upomínka. Co mám dělat?


Odeslali jste platbu? Zavolejte nám na zákaznickou linku pro domácnosti 255 707 099 nebo pro firmy 255 707 098, nebo pošlete e-mail na info@epet.cz. Když nám sdělíte, na jaký účet a pod jakým variabilním symbolem platba proběhla, najdeme ji. Možná se nám jen platbu nepodařilo správně přiřadit. K e-mailu můžete přiložit doklad o provedené platbě, který předáme na účetní oddělení.

Pokud platba faktury nebo zálohy z nějakého důvodu neproběhla, proveďte ji co nejdříve.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


 Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem je částečně omezen provoz naší zákaznické linky. Pro včasné vyřízení vašich požadavků využijte prosím e-mail info@epet.cz, kde jsme vám k dispozici.

Také Vás prosíme, abyste ze stejných důvodů nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Dále bychom Vás chtěli upozornit na to, že s ohledem na omezení volného pohybu osob po celém území ČR jsou požadavky vyžadující návštěvu technika v odběrném místě vyřizovány u distributora v prodloužené lhůtě.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet