Přišla mi upomínka. Co mám dělat?


Odeslali jste platbu? Zavolejte nám, v případě domácnosti na telefonní číslo 255 707 099, v případě firmy na 255 707 098. Můžete nám také napsat na emailovou adresu info@epet.cz. Když nám sdělíte, z jakého účtu a pod jakým variabilním jste platbu odeslali, najdeme ji. Možná se nám ji jen nepodařilo správně přiřadit. K e-mailu můžete přiložit i doklad o provedené platbě, který předáme na účetní oddělení.

Pokud platba faktury nebo zálohy z nějakého důvodu neproběhla, proveďte ji co nejdříve.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet