Menu

Přišla mi upomínka. Co mám dělat?


Odeslali jste platbu? Zavolejte nám na zákaznickou linku pro domácnosti 255 707 099 nebo pro firmy 255 707 098, nebo pošlete e-mail na info@epet.cz. Když nám sdělíte, na jaký účet a pod jakým variabilním symbolem platba proběhla, najdeme ji. Možná se nám jen platbu nepodařilo správně přiřadit. K e-mailu můžete přiložit doklad o provedené platbě, který předáme na účetní oddělení.

Pokud platba faktury nebo zálohy z nějakého důvodu neproběhla, proveďte ji co nejdříve.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


Dne 24.01.2020 bude z technických důvodů provozní doba naší zákaznické linky od 08:30 do 15:30 a následně od 16:30 do 17:00. Omlouváme se za komplikace.

Za celý tým epet Vám přejeme den plný energie.