Menu

Reakce společnosti EP ENERGY TRADING, a.s. na živelní pohromu na jižní Moravě


Datum vydání: 25. 6. 2021

Vážení zákazníci, všichni z nás již víme, jaká nešťastná událost nás ve čtvrtek 25. června postihla. Se všemi, kteří byli zmiňovanou událostí zasaženi, soucitíme a celou situaci vnímáme velice intenzivně. Uvědomujeme si, že v zasaženém regionu máme své zákazníky, a tak hledáme cesty, jak jim pomoci. Proto jsme se rozhodli odpustit zákazníkům, které pohroma zasáhla, zálohy za energie v nejbližších dvou měsících. Jsme také připraveni reagovat na všechny dotazy a požadavky spojené s energiemi a obnovou dodávek.

Neváhejte se na nás obrátit na telefonním čísle 255 707 099 nebo prostřednictvím e-mailu info@epet.cz

Tým epet

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
pro stávající a firemní zákazníky
255 707 099
e-mail
pro stávající a firemní zákazníky
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k velkému množství nových zákazníků může být v tuto chvíli doba na převod smlouvy k epet delší, než je obvyklé. Ujišťujeme Vás však, že pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co možná nejdříve. 

Chceme také Vás informovat, že platební kalendáře zasíláme průběžně, nemusíte se tedy obávat, pokud Vám rozpis záloh na rok 2022 doposud nepřišel.

Vzhledem k enormnímu počtu požadavků vyřizujeme Vaše e-maily v prodloužené lhůtě. Více informací pro nové zákazníky naleznete na  tomto odkaze

Děkujeme Vám za dosavadní trpělivost při vyřizování všech požadavků.

Váš tým epet