Reakce společnosti EP ENERGY TRADING, a.s. na živelní pohromu na jižní Moravě


Datum vydání: 25. 6. 2021

Vážení zákazníci, všichni z nás již víme, jaká nešťastná událost nás ve čtvrtek 25. června postihla. Se všemi, kteří byli zmiňovanou událostí zasaženi, soucitíme a celou situaci vnímáme velice intenzivně. Uvědomujeme si, že v zasaženém regionu máme své zákazníky, a tak hledáme cesty, jak jim pomoci. Proto jsme se rozhodli odpustit zákazníkům, které pohroma zasáhla, zálohy za energie v nejbližších dvou měsících. Jsme také připraveni reagovat na všechny dotazy a požadavky spojené s energiemi a obnovou dodávek.

Neváhejte se na nás obrátit na telefonním čísle 255 707 099 nebo prostřednictvím e-mailu info@epet.cz

Tým epet

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet