Specialista Middle Office

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Budete zodpovídat za přípravu podkladů pro výběrová řízení a internetové aukce.
  • Postaráte se o administrativní podporu přiděleným obchodníkům. Nejedná se o aktivní prodej, ten zajišťují sami obchodníci.
  • Postaráte se o přebírání a vyřizování požadavků našich zákazníků.
  • Pod palcem budete mít i správu kontaktů a další práci v našem interním systému SAP.

Požadované dovednosti

Koho na tuto pozici hledáme?

  • Samostatného kolegu/kolegyni, co chce a umí vidět věci v souvislostech.
  • Zaměstnance, který dokáže sám a proaktivně hledat a zjišťovat potřebné informace.
  • Kandidáta, který má smysl pro detail, termíny a pořádek.
  • Někoho s chutí analyzovat a hledat odpovědi i v číslech a tabulkách. Nutností je znalost MS Excel na pokročilé úrovni.
  • Posilu s dobrými komunikačními dovednostmi.
  • Znalost energetiky a systému SAP bude pro Vás i pro nás výhodou.

Nabízíme

  • Budete pracovat v moderních kancelářích v centru Prahy v super kolektivu.
  • Za Vaši práci na Vás čeká nejen měsíční odměna ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
  • Možnost rozvíjet se v oblasti energetiky a učit se od zkušených seniorů, kteří s Vámi budou rádi sdílet své znalosti.
  • Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Příspěvek na MHD, Multisport karta, příspěvek na penzijní či životní pojištění, cestovní pojištění pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky, zvýhodněné volání pro vás i rodinné příslušníky.
  • Samozřejmostí je u nás 5 týdnů dovolené, 3 sick days a příspěvek na stravování.
  • Můžete se těšit na spoustu pravidelných akcí, grilovaček, herních turnajů a jiných aktivit, protože kancelář nemusí vždy být jen práce.

 

Máte zájem o tuto pozici?

Vyplňte, prosím, tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor.
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet