Menu

Specialista péče o zákazníky

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Telefonická a e-mailová komunikace s klienty. Nebudete klientům aktivně volat a prodávat, ale naopak hovory přijímat a snažit se co nejlépe pomoci s jejich požadavky.
  • Budování vztahů se zákazníky.
  • Poskytování zpětné vazby přijaté od zákazníků s náměty na zlepšení používaných postupů a přístupů v zákaznické péči.
  • Spolupráce na tvorbě, aktualizaci a dodržování pracovních postupů a procesů na oddělení.

Požadované dovednosti

  • Schopnost naslouchat a chuť pomoci našim zákazníkům.
  • Skvělé komunikační dovednosti po telefonu i v písemné podobě.
  • Pohotovost a schopnost nenechat se rozhodit.
  • Čeština na perfektní úrovni.
  • Ochota a chuť pracovat s novými interními systémy.

 

Znalost energetiky pro Vás bude výhodou, ale není nutností.

Nabízíme

  • Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
  • Pokud jste v oboru nováček, nemusíte se bát, kolegové Vás řádně zaškolí a budou k dispozici pro případné dotazy. Můžete se rozvíjet v perspektivním oboru energetiky a naučit se spoustě nových věcí.
  • Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje. Máme zde chill-out zónu pro hry a odpočinek, firemní knihovnu, výbornou kávu a další nápoje i občerstvení pro doplnění energie.
  • Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé zábavné akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
  • Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
  • Zaměstnanci epet a jejich blízcí si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
  • Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.

 

Máte zájem o tuto pozici?

Vyplňte, prosím, tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor.
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
pro stávající a firemní zákazníky
255 707 099
e-mail
pro stávající a firemní zákazníky
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k velkému množství nových zákazníků může být v tuto chvíli doba na převod smlouvy k epet delší, než je obvyklé. Ujišťujeme Vás však, že pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co možná nejdříve. 

Chceme také Vás informovat, že platební kalendáře zasíláme průběžně, nemusíte se tedy obávat, pokud Vám rozpis záloh na rok 2022 doposud nepřišel.

Vzhledem k enormnímu počtu požadavků vyřizujeme Vaše e-maily v prodloužené lhůtě. Více informací pro nové zákazníky naleznete na  tomto odkaze

Děkujeme Vám za dosavadní trpělivost při vyřizování všech požadavků.

Váš tým epet