Menu

Specialista péče o zákazníky

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Telefonická a e-mailová komunikace s klienty. Nebudete klientům aktivně volat a prodávat, ale naopak hovory přijímat a snažit se, co nejlépe pomoci s jejich požadavky.
  • Budování vztahu se zákazníky.
  • Poskytování zpětné vazby přijaté od zákazníků s náměty na zlepšení používaných postupů a přístupů v zákaznické péči.
  • Spolupráce na tvorbě, aktualizaci a dodržování pracovních postupů a procesů na oddělení.

Požadované dovednosti

  • Schopnost naslouchat a chuť pomoci našim zákazníkům.
  • Skvělé komunikační dovednosti po telefonu i v písemné podobě.
  • Pohotovost a schopnost nenechat se rozhodit.
  • Čeština na perfektní úrovni.
  • Ochota a chuť pracovat s novými interními systémy.

Znalost energetiky a aktivní zkušenost s prací na zákaznické lince pro Vás bude výhodou, ale není nutností. 

Nabízíme

  • Budete pracovat v moderních kancelářích v centru Prahy v super kolektivu
  • Za Vaši práci na Vás čeká nejen měsíční odměna ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
  • Možnost rozvíjet se v oblasti energetiky a učit se od zkušených seniorů.
  • Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Příspěvek na MHD, Multisport karta, příspěvek na penzijní či životní pojištění, cestovní pojištění pro zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
  • Samozřejmostí je u nás 5 týdnů dovolené, 3 sick days a příspěvek na stravování formou stravenek.
  • Můžete se těšit na spoustu pravidelných akcí, grilovaček, herních turnajů a jiných aktivit, protože kancelář nemusí vždy být jen práce.

Podívejte se, jak to u nás vypadá..

 

Máte zájem o tuto pozici?

Vyplňte, prosím, tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky