Specialista péče o zákazníky

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Telefonická a e-mailová komunikace s klienty. Nebudete klientům aktivně volat a prodávat, ale naopak hovory přijímat a snažit se co nejlépe pomoci s jejich požadavky.
  • Budování vztahů se zákazníky.
  • Poskytování zpětné vazby přijaté od zákazníků s náměty na zlepšení používaných postupů a přístupů v zákaznické péči.
  • Spolupráce na tvorbě, aktualizaci a dodržování pracovních postupů a procesů na oddělení.

Požadované dovednosti

  • Schopnost naslouchat a chuť pomoci našim zákazníkům.
  • Skvělé komunikační dovednosti po telefonu i v písemné podobě.
  • Pohotovost a schopnost nenechat se rozhodit.
  • Čeština na perfektní úrovni.
  • Ochota a chuť pracovat s novými interními systémy.

 

Znalost energetiky pro Vás bude výhodou, ale není nutností.

Nabízíme

  • Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
  • Pokud jste v oboru nováček, nemusíte se bát, kolegové Vás řádně zaškolí a budou k dispozici pro případné dotazy. Můžete se rozvíjet v perspektivním oboru energetiky a naučit se spoustě nových věcí.
  • Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje. Máme zde chill-out zónu pro hry a odpočinek, firemní knihovnu, výbornou kávu a další nápoje i občerstvení pro doplnění energie.
  • Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé zábavné akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
  • Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
  • Zaměstnanci epet a jejich blízcí si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
  • Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.

 

Máte zájem o tuto pozici?

Vyplňte, prosím, tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor.
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet