Menu

Specialista péče o zákazníky

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Telefonická a e-mailová komunikace s klienty. Nebudete klientům aktivně volat a prodávat, ale naopak hovory přijímat a snažit se co nejlépe pomoci s jejich požadavky.
  • Budování vztahů se zákazníky.
  • Poskytování zpětné vazby přijaté od zákazníků s náměty na zlepšení používaných postupů a přístupů v zákaznické péči.
  • Spolupráce na tvorbě, aktualizaci a dodržování pracovních postupů a procesů na oddělení.

Požadované dovednosti

  • Schopnost naslouchat a chuť pomoci našim zákazníkům.
  • Skvělé komunikační dovednosti po telefonu i v písemné podobě.
  • Pohotovost a schopnost nenechat se rozhodit.
  • Čeština na perfektní úrovni.
  • Ochota a chuť pracovat s novými interními systémy.

 

Znalost energetiky pro Vás bude výhodou, ale není nutností.

Nabízíme

  • Pracovní doba je opravdu 8 hodin denně. Takže Vám zbude dostatek času na rodinu, přátele, koníčky, zkrátka na osobní život.
  • Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
  • Pokud jste v oboru nováček, nemusíte se bát, kolegové Vás řádně zaškolí a budou k dispozici pro případné dotazy. Můžete se rozvíjet v perspektivním oboru energetiky a naučit se spoustě nových věcí.
  • Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje. Máme zde chill-out zónu pro hry a odpočinek, firemní knihovnu, výbornou kávu a další nápoje i občerstvení pro doplnění energie.
  • Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé zábavné akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
  • Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
  • Zaměstnanci epet a jejich blízcí si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
  • Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.

 

Máte zájem o tuto pozici?

Vyplňte, prosím, tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet