Specialista zákaznické péče / obchodní konzultant

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

  • Budete pro nové i stávající zákazníky připravovat cenové nabídky, srovnání s konkurencí a připravovat pro ně smluvní dokumentaci.
  • Prioritou pro vás bude péče o zákazníky v maximální možné míře.
  • Primárně budete komunikovat se stávajícími zákazníky, nebo těmi, kteří projeví zájem o naši nabídku a osloví nás.
  • Bedlivě se zaměříte na konkurenční nabídky a budete zjišťovat, o co mají zákazníci zájem.
  • Zapojíte se do tvorby nových produktů pro naše zákazníky.

Požadované dovednosti

  • Schopnost naslouchat a chuť pomoci našim zákazníkům.
  • Skvělé komunikační dovednosti po telefonu i v písemné podobě.
  • Pohotovost a schopnost nenechat se rozhodit.
  • Český jazyk na perfektní úrovni.
  • Ochota a chuť pracovat s novými interními systémy.
  • Zkušenost s prací na zákaznické lince a péčí o zákazníka.
  • Znalost energetiky a zkušenost s retencí zákazníků pro Vás bude velkou výhodou.

Nabízíme

  • Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
  • Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje. Máme zde chill-out zónu pro hry a odpočinek, firemní knihovnu, výbornou kávu a další nápoje i občerstvení pro doplnění energie.
  • Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé zábavné akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
  • Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
  • Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.

 

Máte zájem o tuto pozici?

Vyplňte, prosím, tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor.
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

v současné době reagujeme na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince. Doba pro vyřízení Vašeho požadavku tak může být delší, než je obvyklé.

Pokud máte otázky k Úspornému tarifu nebo zastropování cen, odpověď na ně najdete na této stránce.

Děkujeme za pochopení.

Váš tým epet