Menu

Specialista zákaznického centra

Místo výkonu práce: Plzeň

 

Hlavní pracovní náplň

  • Budete osobně, telefonicky a e-mailem komunikovat s našimi zákazníky, řešit jejich potřeby a poskytovat jim informace o produktech společnosti
  • Pestrá a různorodá administrativní činnost spojená s obsluhou zákazníků je nedílnou součástí práce u nás
  • Pomůžete nám zabezpečit bezproblémový chod zákaznického centra
  • Aktivně budete komunikovat s kolegy napříč společností
  • Budete zajišťovat plynulost interních procesů

Požadované dovednosti

  • Hledáme komunikativního a vstřícného člověka, který pomůže našim zákazníkům vyřešit jejich požadavky
  • Určitě u nás využijete znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet)
  • Zkušenosti na obdobné pozici pro Vás budou plusem
  • Uvítáme, pokud máte zkušenosti se SAP, ale rádi Vás vše naučíme

Nabízíme

  • Budete pracovat v moderních kancelářích v Plzni
  • Nabízíme různorodou práci v přátelském týmu
  • Za Vaši práci na Vás čeká zajímavá finanční odměna
  • Zaměstnancům nabízíme pestrý balíček firemních benefitů a je na Vás, zda si zvolíte jazykovou výuku, příspěvek na sportovní aktivity nebo na penzijní pojištění
  • Samozřejmostí je u nás 5 týdnů dovolené 3 sick days, a příspěvek na stravování formou stravenek
  • Můžete se účastnit pravidelných firemních akcí pro zaměstnance
  • Nastoupit k nám můžete ihned

 

Máte zájem o tuto pozici?

Napište na jobs@epet.cz, nebo vyplňte tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky