Menu

Vystavení opravného daňového dokladu


Pro platby v Kč platí, že opravný daňový doklad k přijaté platbě vystavujeme v případě, že přijatá platba nebyla napárována na platební kalendář ani na úhradu vystaveného vyúčtování, ale na mimořádnou zálohu. Následně došlo ke stornování tohoto připárování z těchto důvodů:

  • přijatá platba byla použita na úhradu faktury za spotřebu (daňovým dokladem je faktura)
  • přijatá platba byla napárována na úhradu zálohy dle platebního kalendáře (daňovým dokladem je platební kalendář)
  • platbu jsme vrátili zákazníkovi

 

Pro platby v EUR platí, že opravný daňový doklad k přijaté platbě vystavujeme v případě, že přijatá platba byla napárována na platební kalendář nebo na mimořádnou zálohu. Následně došlo ke stornování tohoto připárování z těchto důvodů:

  • přijatá platba byla použita na úhradu faktury za spotřebu (daňovým dokladem je faktura)
  • přijatá platba byla napárována na úhradu jiné zálohy dle platebního kalendáře
  • platbu jsme vrátili zákazníkovi

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet