Vystavení opravného daňového dokladu


Pro platby v Kč platí, že opravný daňový doklad k přijaté platbě vystavujeme v případě, že přijatá platba nebyla napárována na platební kalendář ani na úhradu vystaveného vyúčtování, ale na mimořádnou zálohu. Následně došlo ke stornování tohoto připárování z těchto důvodů:

  • přijatá platba byla použita na úhradu faktury za spotřebu (daňovým dokladem je faktura)
  • přijatá platba byla napárována na úhradu zálohy dle platebního kalendáře (daňovým dokladem je platební kalendář)
  • platbu jsme vrátili zákazníkovi

 

Pro platby v EUR platí, že opravný daňový doklad k přijaté platbě vystavujeme v případě, že přijatá platba byla napárována na platební kalendář nebo na mimořádnou zálohu. Následně došlo ke stornování tohoto připárování z těchto důvodů:

  • přijatá platba byla použita na úhradu faktury za spotřebu (daňovým dokladem je faktura)
  • přijatá platba byla napárována na úhradu jiné zálohy dle platebního kalendáře
  • platbu jsme vrátili zákazníkovi

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora