Přepis smlouvy na energie online
Stěhujete se, mění se vlastník nemovitosti nebo chcete smlouvu převést na jinou osobu? Přepis zvládnete snadno online
Kdy řešíte přepis smlouvy na elektřinu nebo plyn?

- 01
Stěhujete se do nové nemovitosti
Předchozí majitel měl energie od epet a je potřeba přepsat smlouvu na vás.
- 02
Pronajímáte byt nebo dům
Chcete, aby energie byly psané na nájemníka místo vás.
- 03
Dochází k dědictví nebo změně vlastníka
Například při převodu majetku v rodině nebo po úmrtí.
- 04
Chcete mít smlouvu psanou na jinou osobu nebo firmu
Třeba když přepisujete smlouvu ze sebe na partnera, manžela nebo jiný subjekt.
Jaké dokumenty si připravit?
Stačí vám pouze:
- Poslední vyúčtování u současného dodavatele (popř. smlouva)
- Číslo a stav elektroměru
- Dokument, který prokáže, že je nemovitost opravdu vaše (např. výpis z katastru) a také plná moc původního majitele
Jak probíhá přepis smlouvy na jinou osobu?

- 01
Projdete našim jednoduchým online průvodcem
- 02
Připravíme vám nabídku a návrh smlouvy
- 03
Smlouvu online podepíšete
- 04
Vše zkontrolujeme a zahájíme dodávku energií
170 000+
Odběrných míst 90%
Klientů by nás doporučilo dál 20 let
Na trhu s energiemi 15 000+
Zaměstnanců ve skupině EPH
Na co se nejčastěji ptáte?
Přepis energií znamená, že na určitém odběrném místě (např. byt, dům) se ukončí smlouva původního zákazníka a nově se aktivuje smlouva na jinou osobu – třeba nového majitele či nájemníka. Tento krok je běžný při stěhování, koupi nemovitosti nebo úmrtí. Dodávky pokračují bez zádrhelů, pokud obě strany spolupracují a dodají potřebné dokumenty.
Délka přepisu energií se liší podle situace. Pokud zůstáváte u stejného dodavatele, přepis trvá obvykle v řádu dnů. Při přepisu a současné změně dodavatele se to může protáhnout v závislosti na součinnosti původního zákazníka a distributora. V online samosjednání vás procesem přepisu provedeme rychle a krok po kroku.
Znát přesný stav elektroměru (nebo plynoměru) je důležité, protože umožní spravedlivé rozdělení spotřeby mezi původního a nového odběratele. Bez něj se přepis může zdržet, distributor spotřebu pouze odhadne – a to může vést k nepřesnému vyúčtování.
Po podpisu smlouvy zahájíme potřebné kroky k tomu, abychom přebrali zodpovědnost za dodávku energií. To zahrnuje převod či přepsání odběrného místa, komunikaci s distributorem a potvrzení termínu zahájení dodávky. Jakmile bude vše připravené, dáme Vám vědět.
90% našich zákazníků by nás doporučilo ostatním
“Volal jsem kvůli úpravě smlouvy a mile mě překvapilo, že na druhé straně byl někdo opravdu ochotný a znalý. Jen čekací doba by mohla být o něco kratší, ale jinak vše vyřízeno k mé spokojenosti.”
“Zatím spokojenost, co slíbili, to platí. Přechod bez starostí, vyúčtování přehledné, žádné nečekané doplatky. A oceňuji i to, že posílají tipy, jak ušetřit.”
“Slušné jednání, cena ok.”
“Jednoduché přihlášení do klientské zóny, kde vidím spotřebu i vyúčtování. Oceňuji i to, že zasílají info o změně cen dopředu. Zatím bez problémů.”
“Příjemně mě překvapilo, jak snadný byl přechod od jiného dodavatele. Všechno zařídili za mě, nemusela jsem se o nic starat. A hlavně, konečně vím, kolik platím a proč. Jasné vyúčtování, žádné skryté poplatky.”
“Přechod od předchozího dodavatele proběhl hladce. Vše vyřízeno za mě, žádné papírování, z čehož jsem měl největší obavy.”
“Jsem u epet pátým rokem a stále spokojen. Ceny si hlídají, jednají férově.”
“Musím pochválit zákaznickou linku. Řešila jsem změnu záloh a paní byla milá, trpělivá, všechno mi vysvětlila. To se dnes moc nevidí.”
“Zatím dobrá zkušenost, vše funguje, jak má. Oceňuji rychlou reakci na emaily.”
“Vybrala jsem epet kvůli doporučení kolegy a nelituji. Ceny odpovídají trhu, vše bez výpadků.”