Menu

Elektřina epet

Odebírejte energie od stabilního a férového dodavatele

Mějte své finance pod kontrolou. Stačí vyplnit jednoduchý online formulář z pohodlí svého domova a odeslat ho k nám. Navrhneme ideální řešení pro vaši domácnost. Celým procesem změny dodavatele elektřiny vás provedeme rychle a pohodlně. V epet získáte vstřícného a férového dodavatele energie pro svůj domov a navíc od nás můžete odebírat i zelenou elektřinu vyráběnou z obnovitelných zdrojů.

Díky síle skupiny EP Infrastructure, jejíž jsme součástí, dokážeme konkurovat těm největším hráčům na trhu s energiemi. Spolehněte se na naši stabilitu, kterou jsme si za 15 let na trhu vybudovali. U nás oceníte především vstřícný a lidský přístup a příjemnou komunikaci.

Proč přejít k epet?

  • Získáte výhodnou cenu elektrické energie.
  • Neplatíte žádné aktivační poplatky.
  • Poskytujeme kvalitní zákaznický servis.
  • Naši zaměstnanci jsou vám při řešení jakéhokoliv problému vždy plně k dispozici.

 

Petr K.

Přihlásil jsem se do energetické souteže, kde společnost epet nabídla nejlepší cenu. Díky tomu využívám tyto služby a zůstávám, protože komunikace s tímto dodavatelem je bezproblémová.

Petr K. (33) - Bludov

Martin K

Rychlá a příjemná komunikace, vždy se vše dá vyrešit.

Martin K. - Vrátkov

Ondrej Štastník

Ten spouštěč před 3 - 4 roky byla cena. No tak zpětně řečeno, zrovna takový příběh s reklamací, který jsme teď řešili - jsem spokojen s přístupem firmy, není to jen o ceně.

Ondrej Š. (46) - Brno

Marcela Barborková

Jednoduchost jakéhokoliv řešení, výborná cena elektřiny a bezproblémová komunikace.

Marcela B. - Klatovy

Vojenská lázeňská a rekreační zařízení

Co se týče komunikace - všechno rychlý, jednoduchý vyřizování. Kdykoliv jsem zavolal, tak se vše rychle a jednoduše vyřídilo.

Vojenská lázeňská a rekreační zařízení - Praha

 

Přesvědčte se sami

Výhodná cena

Nabízíme levnou elektřinu i plyn, aniž byste se museli upisovat k dlouhodobým závazkům.

Férové jednání

Od začátku víte, na čem jsme se domluvili. Skryté poplatky nevedeme. Našemu vyúčtování rozumíte!

Snadnější život

Nezatěžujeme vás administrativou. Všechno vyřídíme za vás.

Chci přejít k epet

 

 

Kolik můžete ušetřit

Pošlete nám své poslední vyúčtování, nebo nám nechte kontakt na sebe a my se vám ozveme.

Přetáhněte soubor s vyúčtováním sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát vyúčtování

Vyúčtování nahrajte z adresy epet.cz/vyuctovani/onay/.
Klikněte na tlačítko Odeslat a odkaz Vám přijde v SMS zprávě.

povinné položky

Jsme fér!

Kontaktní údaje, které jste uvedli, využijeme pouze ke zpracování nabídky, slibujeme.
Vaše kontakty nikdy s nikým nesdílíme.

Často kladené otázky

Úkolem dodavatele je (jak už je patrné z názvu) zprostředkovávat zákazníkům dodávky elektřiny. Každý si tedy svého dodavatele vybírá dle svého uvážení. V České republice máme více než 350 dodavatelů prodávajících elektrickou energii, přičemž jedním z nich je právě epet.

Distributor je vlastníkem elektrické soustavy, jehož úkolem je rozvod a údržba elektrické sítě. Distributora si nemůžete volit sami, jelikož je Vám přidělen automaticky dle území, ve kterém elektřinu odebíráte a distributor je zde výhradním vlastníkem elektrické soustavy. V České republice máme 3 hlavní distributory: ČEZ, PRE a EG.D. Část poplatků za elektřinu tedy platíte právě svému distributorovi a my ji jako dodavatel nemůžeme ovlivnit. Pokud Vás zajímají konkrétní poplatky, podívejte se, na podrobný popis našeho vyúčtování.

Ačkoliv je cena pro všechny zákazníky jedním z nejdůležitějších faktorů při výběru dodavatele, je důležité si uvědomit, že ne vždy je tím jediným nejdůležitějším. Může se totiž stát, že vám bude nabízena elektřina s velmi nízkou cenou, která však bude platná pouze jeden rok a následně se prudce zdraží. Doporučujeme proto vždy pečlivě pročíst všechny části smlouvy a ceníky, které k ní patří. S epet však nemusíte mít obavy. Zakládáme si na férovosti, lidském přístupu a operátoři na naší zákaznické lince jsou vám připraveni vždy vše vysvětlit. Žádné podvodné praktiky od nás nečekejte. V posledních letech se také zvyšuje poptávka po zelené elektřině z alternativních zelených zdrojů energie, kterým záleží na ekologičtější výrobě a životním prostředí.

Platební kalendář v epet zasíláme přibližně 7–14 dní po zahájení dodávek. Jsou v něm sepsány veškeré důležité informace, jako je číslo účtu, variabilní symbol, data splatnosti a částka, kterou máte uhradit. Platební kalendář vám zašleme buď na e-mail nebo poštou. Výběr záleží jen na vás.

O termínu zaslání vyúčtování za elektřinu rozhoduje distributor, protože je majitelem měřidla, a sám si tak určuje, kdy bude vyúčtování rozesílat. Souvisí to také s tím, že distributor provádí zpravidla jednou ročně odečty, jejichž termíny se ale ani po změně dodavatele nemění. Pokud nerozumíte svému vyúčtování za elektřinu, podívejte se na naše podrobné vysvětlení vyúčtování na webu.

Distribuční sazba je zákazníkovi přiřazena dle toho, jaké spotřebiče pro vytápění nebo ohřev vody využívá. Sazbu přiznává distributor na základě rozhodnutí Energetického regulačního úřadu. Distribuční sazby se dělí na ty pro domácnosti (D) a podnikatele (C). Jednou z nejčastějších sazeb je D02, což je distribuční sazba běžné domácnosti.

Rozlišujeme také distribuční sazby jednotarifní a dvoutarifní, které se přisuzují odběrateli dle toho, jaké spotřebiče využívá. Pokud odběratel využívá elektřinu na vytápění nebo ohřev vody (a má tedy např. tepelné čerpadlo, elektrické topení nebo bojler), má nárok na dvoutarifní sazbu. To znamená, že se během dne přepíná vysoký tarif (za vyšší cenu elektřiny) a nízký tarif (za nižší cenu elektřiny). Nízký tarif je ještě z dřívějších dob znám jako noční proud.

Podrobné informace o distribučních sazbách jsou uvedeny v připojovacích podmínkách daného distributora, které každý z nich uvádí na svých stránkách. 

Distribuční sazby dělíme na jednotarifní a dvoutarifní a přisuzují se odběrateli dle toho, jaké spotřebiče v odběrném místě používá. Pokud odběratel využívá elektřinu na vytápění nebo ohřev vody (a má tedy např. tepelné čerpadlo, elektrické topení nebo bojler), má nárok na dvoutarifní sazbu. Distribuční sazbu je možné změnit na základě revizní zprávy od technika nebo elektroinstalační firmy. Pro změnu této sazby je nutné uzavřít smlouvu o připojení s distributorem a poté doložit revizní zprávu. A právě smlouvu o připojení za vás v epet bez problému zařídíme.

Distribuční sazby dělíme na jednotarifní a dvoutarifní a přisuzují se odběrateli dle toho, jaké spotřebiče v odběrném místě používá. Pokud odběratel využívá elektřinu na vytápění nebo ohřev vody (a má tedy např. tepelné čerpadlo, elektrické topení nebo bojler), má nárok na dvoutarifní sazbu. Distribuční sazbu je možné změnit na základě revizní zprávy od technika nebo elektroinstalační firmy. Pro změnu této sazby je nutné uzavřít smlouvu o připojení s distributorem a poté doložit revizní zprávu. A právě smlouvu o připojení za vás v epet bez problému zařídíme.

Máte několik možností, jak hradit zálohové platby a faktury. Nejjednodušším způsobem je platba přímým inkasem, kdy si v bance nastavíte dostatečný limit, aby se z vašeho účtu mohly platby za elektřinu automaticky strhávat. Nemusíte se strachovat, že byste na platbu zapomněli. Dále je možná platba prostřednictvím SIPO, v němž sdružujete všechny své pravidelné platby (elektřina, plyn, nájem, pojistné apod.) do jediné platby. O jeho zařízení můžete požádat na České poště. Další možností je platba převodním příkazem – buď jednorázovým, nebo lépe trvalým. Poslední z možností je platba složenkou, kterou můžete vyplnit na kterékoliv pobočce České pošty.

Na kolik vás vyjde elektřina s epet, zjistíte snadno díky naší kalkulačce. Stačí zadat jen několik údajů. Pokud chcete ušetřit za elektřinu, tak by vás mohl zajímat i náš článek s 11 tipy, jak ušetřit za elektřinu.

 

Mohlo by vás ještě zajímat

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet