Jak přejít k epet

Svému současnému dodavateli nemusíte nic vysvětlovat. Nečekají vás ani neoblíbené úřednické záležitosti v podobě vyplňování složitých formulářů. Vše potřebné vyřešíme za vás. Změnit svého dodavatele elektřiny nebo plynu je nyní jednodušší, než tomu bylo kdy dříve.
 

 

Jak to probíhá

  1. Pošlete nám informace o spotřebě
  2. Připravíme vám nabídku a návrh smlouvy
  3. Podepíšeme společně smlouvu a plnou moc
  4. Zařídíme za vás kompletní změnu dodavatele

 

Stačí nám pár informací a připravíme vám detailní nabídku

 

Mám zájem o nabídku:

Potřebujeme informace o spotřebě z vašeho vyúčtování za poslední rok:

Přetáhněte soubor s vyúčtováním sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát vyúčtování

Vyúčtování nahrajte z adresy epet.cz/vyuctovani/iiyo/.
Klikněte na tlačítko Odeslat a odkaz Vám přijde v SMS zprávě.

Elektřina

Plyn

 

povinné položky

Jsme fér!

Kontaktní údaje, které jste uvedli, využijeme pouze ke zpracování nabídky, slibujeme.
Vaše kontakty nikdy s nikým nesdílíme.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet