Menu

Jak přejít k epet

Svému současnému dodavateli nemusíte nic vysvětlovat. Nečekají vás ani neoblíbené úřednické záležitosti v podobě vyplňování složitých formulářů. Vše potřebné vyřešíme za vás. Změnit svého dodavatele elektřiny nebo plynu je nyní jednodušší, než tomu bylo kdy dříve.
 

 

Jak to probíhá

  1. Pošlete nám
    informace
    o spotřebě
  2. Připravíme vám nabídku a návrh smlouvy
  3. Podepíšeme společně smlouvu
    a plnou moc
  4. Zařídíme za vás kompletní změnu dodavatele

 

Stačí nám pár informací a připravíme vám detailní nabídku

 

Mám zájem o nabídku:

Potřebujeme informace o spotřebě z vašeho vyúčtování za poslední rok:

Přetáhněte soubor s vyúčtováním sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát vyúčtování

Vyúčtování nahrajte z adresy epet.cz/vyuctovani/0o2w/.
Klikněte na tlačítko Odeslat a odkaz Vám přijde v SMS zprávě.

Elektřina

Plyn

 

povinné položky

Jsme fér!

Kontaktní údaje, které jste uvedli, využijeme pouze ke zpracování nabídky, slibujeme.
Vaše kontakty nikdy s nikým nesdílíme.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
pro stávající a firemní zákazníky
255 707 099
e-mail
pro stávající a firemní zákazníky
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k velkému množství nových zákazníků může být v tuto chvíli doba na převod smlouvy k epet delší, než je obvyklé. Ujišťujeme Vás však, že pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co možná nejdříve. 

Chceme také Vás informovat, že platební kalendáře zasíláme průběžně, nemusíte se tedy obávat, pokud Vám rozpis záloh na rok 2022 doposud nepřišel.

Vzhledem k enormnímu počtu požadavků vyřizujeme Vaše e-maily v prodloužené lhůtě. Více informací pro nové zákazníky naleznete na  tomto odkaze

Děkujeme Vám za dosavadní trpělivost při vyřizování všech požadavků.

Váš tým epet