Jak přejít k epet
s vaší domácností

Svému současnému dodavateli nemusíte nic vysvětlovat. Nečekají vás ani neoblíbené úřednické záležitosti v podobě vyplňování složitých formulářů. Vše potřebné vyřešíme za vás. Změnit svého dodavatele elektřiny nebo plynu je nyní jednodušší, než tomu bylo kdy dříve.
 

 

Jak to probíhá

  1. Pošlete nám informace o spotřebě
  2. Připravíme vám nabídku a návrh smlouvy
  3. Podepíšeme společně smlouvu a plnou moc
  4. Zařídíme za vás kompletní změnu dodavatele

 

Stačí nám pár informací a připravíme vám orientační nabídku

 

Mám zájem o nabídku:

Potřebujeme informace o spotřebě z vašeho vyúčtování za poslední rok:

Bez zadané předpokládané roční spotřeby je naše nabídka pouze ilustrativní.

Přetáhněte soubor s vyúčtováním sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát vyúčtování

Vyúčtování nahrajte z adresy epet.cz/vyuctovani/bamg/.
Klikněte na tlačítko Odeslat a odkaz Vám přijde v SMS zprávě.

Elektřina

Plyn

 

povinné položky

Jsme fér!

Kontaktní údaje, které jste uvedli, využijeme pouze ke zpracování nabídky, slibujeme.
Vaše kontakty nikdy s nikým nesdílíme.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

z důvodu školení bude naše zákaznická linka ve čtvrtek 15. 12. 2022 dostupná až od 9.30 hod.

Nenaúčtovala se Vám tento měsíc záloha za elektřinu přes SIPO? Vše je v pořádku, na její úhradu jsme použili příspěvek od státu.

Více informací o Úsporného tarifu nebo zastropování cen najdete na této stránce.

S pozdravem

tým společnosti epet