Menu

Jak přejít k epet

Svému současnému dodavateli nemusíte nic vysvětlovat. Nečekají vás ani neoblíbené úřednické záležitosti v podobě vyplňování složitých formulářů. Vše potřebné vyřešíme za vás. Změnit svého dodavatele elektřiny nebo plynu je nyní jednodušší, než tomu bylo kdy dříve.
 

 

Jak to probíhá

  1. Pošlete nám
    informace
    o spotřebě
  2. Připravíme vám nabídku a návrh smlouvy
  3. Podepíšeme společně smlouvu
    a plnou moc
  4. Zařídíme za vás kompletní změnu dodavatele

 

Stačí nám pár informací a připravíme vám detailní nabídku

 

Mám zájem o nabídku:

Potřebujeme informace o spotřebě z vašeho vyúčtování za poslední rok:

Přetáhněte soubor s vyúčtováním sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát vyúčtování

Vyúčtování nahrajte z adresy epet.cz/vyuctovani/r2s3/.
Klikněte na tlačítko Odeslat a odkaz Vám přijde v SMS zprávě.

Elektřina

Plyn

 

povinné položky

Jsme fér!

Kontaktní údaje, které jste uvedli, využijeme pouze ke zpracování nabídky, slibujeme.
Vaše kontakty nikdy s nikým nesdílíme.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet