Nerozumím svému vyúčtování/faktuře


Znáte to, přijde vám vyúčtování za energie a vy vůbec netušíte, jak se v té změti čísel vyznat. 

Naším cílem je, aby této faktuře porozuměl každý. Vyúčtování od epet je tedy doplněno o praktické vysvětlivky. Zásadní pojmy i číselné údaje jsou popsány tak, abyste jim porozuměli i bez hlubší znalosti energetiky. A tak s jistotou víte, co, jak a proč platíte.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet