Dotazník spokojenosti
Individuální obsluha
Vážený zákazníku,
od minulého roku se velmi intenzivně věnujeme získávání zpětné vazby od našich zákazníků. Na základě těchto informací vylepšujeme a nově nastavujeme procesy. Cílem je zvyšovat spokojenost zákazníků a zjednodušovat komunikaci s nimi. Jedním z těchto kroků je i náš nový web, který jsme nedávno spustili.
K vyslovení Vašich názorů a poskytnutí zpětné vazby slouží tento dotazník, který pokrývá všechny oblasti spolupráce. Informace, které z dotazníku získáme, nám pomohou identifikovat naše silné a slabé stránky. Silné budeme nadále rozvíjet a podporovat. Slabé nás naopak nasměrují do oblastí, kde máme rezervy. Pro hodnocení použijte škálu 1 až 5 jako ve škole. Hodnocení známkou „1“ znamená, že jste velmi spokojen/-a a „5“, že jste zcela nespokojen/-a.
Jsme přesvědčeni, že pouze se spokojeným zákazníkem můžeme vytvořit dlouhodobou oboustranně vyhovující spolupráci.