Dotazník spokojenosti

Individuální obsluha

Vážený zákazníku,

od minulého roku se velmi intenzivně věnujeme získávání zpětné vazby od našich zákazníků. Na základě těchto informací vylepšujeme a nově nastavujeme procesy. Cílem je zvyšovat spokojenost zákazníků a zjednodušovat komunikaci s nimi. Jedním z těchto kroků je i náš nový web, který jsme nedávno spustili.

K vyslovení Vašich názorů a poskytnutí zpětné vazby slouží tento dotazník, který pokrývá všechny oblasti spolupráce. Informace, které z dotazníku získáme, nám pomohou identifikovat naše silné a slabé stránky. Silné budeme nadále rozvíjet a podporovat. Slabé nás naopak nasměrují do oblastí, kde máme rezervy. Pro hodnocení použijte škálu 1 až 5 jako ve škole. Hodnocení známkou „1“ znamená, že jste velmi spokojen/-a a „5“, že jste zcela nespokojen/-a.

Jsme přesvědčeni, že pouze se spokojeným zákazníkem můžeme vytvořit dlouhodobou oboustranně vyhovující spolupráci.

KONTAKTNÍ ÚDAJE

OBECNÁ SPOKOJENOST

PODMÍNKY SPOLUPRÁCE – ZÁKAZNICKÁ PÉČE

ZÁVĚREČNÉ OTÁZKY

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
využijte
sekci podpora