Menu

Žádosti a smlouvy - Elektřina

Máte zájem stát se naším zákazníkem? Je to velmi jednoduché. Stačí seznámit se s níže uvedenými dokumenty a tyto formuláře vyplnit, podepsat a odeslat na naši adresu:

Produktová řada KLASIK, varianta Důvěra 2/2021

Požadujete-li, abychom vás zastupovali při všech úkonech spojených se změnou dodavatele, pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář s Plnou mocí:

Již jste náš zákazník a požadujete změnu smlouvy? Chcete např. změnu připojení, hodnoty hlavního jističe či změnu distribuční sazby? Vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí:

Požadujete ukončení smlouvy, demontáž elektroměru, přepis odběrného místa? Pak vyplňte, podepište a poštou nám zašlete tento formulář:

Máte zájem stát se naším zákazníkem? Je to velmi jednoduché. Stačí seznámit se s níže uvedenými dokumenty a tyto formuláře vyplnit, podepsat a odeslat na naši adresu:

Produktová řada KLASIK, varianta Důvěra 1/2021

    Požadujete-li, abychom vás zastupovali při všech úkonech spojených se změnou dodavatele, pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář s Plnou mocí:

    Požadujete-li jako náš zákazník změnu smlouvy (změna připojení, změna hodnoty hlavního jističe, jiná distribuční sazba), pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí:

    Požadujete-li ukončení smlouvy, demontáž elektroměru či přepis odběrného místa, pak vyplňte, podepište a zašlete nám tento formulář:

    Požadujete-li jako náš zákazník změnu distribučních hodnot (úpravu hodnoty rezervované kapacity, změnu rezervovaného příkonu, přiznání zkušebního provozu atd.), pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí.

    Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

    Zákaznická linka
    pro stávající a firemní zákazníky
    255 707 099
    e-mail
    pro stávající a firemní zákazníky
    info@epet.cz
    využijte
    sekci podpora

    Vážení zákazníci a zájemci o energie,

    děkujeme Vám za dosavadní trpělivost při vyřizování všech požadavků. Ujišťujeme Vás, že pokud jste v uplynulých dnech uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co možná nejdříve. Vzhledem k legislativní lhůtě 10 dnů na změnu dodavatele a velkému počtu příchozích zákazníků očekávejte zahájení dodávek v horizontu 3 týdnů po uzavření smlouvy. Velice Vás proto prosíme o trpělivost. Není nutné nás v této věci tedy kontaktovat ani telefonicky, ani e-mailem. 

    Pokud máte zájem o sjednání nové smlouvy na odběr elektřiny či plynu, nabízíme Vám rychlé a jednoduché online řešení. Na těchto stránkách pro plyn a elektřinu naleznete formulář, po jehož vyplnění Vám bude na e-mail automaticky zaslána připravená smlouva. Tu stačí elektronicky podepsat a je hotovo. Jediné, co budete při vyplňování potřebovat, je faktura či smlouva od Vašeho současného dodavatele. Díky formuláři se celý proces uzavírání smlouvy urychlí, a Vaše energie tak budou opět zajištěny. 

    Chtěli bychom Vás také upozornit, že vzhledem ke změnám sazby DPH na energie pro listopad a prosinec upravujeme nastavení našeho fakturačního systému. Z toho důvodu v současné chvíli faktury nevystavujeme. Jakmile bude náš systém plně funkční, všechny potřebné faktury obratem zašleme. Děkujeme za pochopení. 

    V případě jakýchkoliv dotazů týkajících se on-line formuláře a nové smlouvy se prosím obracejte na telefonní číslo 800 70 71 71 nebo na e-mail smlouva@epet.cz

    Váš tým epet