Žádosti a smlouvy - Elektřina

Máte zájem stát se naším zákazníkem? Je to velmi jednoduché. Stačí seznámit se s níže uvedenými dokumenty a tyto formuláře vyplnit, podepsat a odeslat na naši adresu:

Produktová řada KLASIK, varianta Partner 3/2022

V případě zájmu o produkt KLASIK, varianta Partner 3/2022 nám pošlete poptávku na email info@epet.cz

  • Požadujete-li, abychom vás zastupovali při všech úkonech spojených se změnou dodavatele, pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář s Plnou mocí:

Již jste náš zákazník a požadujete změnu smlouvy? Chcete např. změnu připojení, hodnoty hlavního jističe či změnu distribuční sazby? Vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí:

Požadujete ukončení smlouvy, demontáž elektroměru, přepis odběrného místa? Pak vyplňte, podepište a poštou nám zašlete tento formulář:

Máte zájem stát se naším zákazníkem? Je to velmi jednoduché. Stačí seznámit se s níže uvedenými dokumenty a tyto formuláře vyplnit, podepsat a odeslat na naši adresu:

Produktová řada epet, varianta SPOT

Pro nacenění elektřiny na produktovou řadu epet, variantu SPOT nás prosím kontaktujte na emailu poptavky@epet.cz

    Požadujete-li, abychom vás zastupovali při všech úkonech spojených se změnou dodavatele, pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář s Plnou mocí:

    Požadujete-li jako náš zákazník změnu smlouvy (změna připojení, změna hodnoty hlavního jističe, jiná distribuční sazba), pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí:

    Požadujete-li ukončení smlouvy, demontáž elektroměru či přepis odběrného místa, pak vyplňte, podepište a zašlete nám tento formulář:

    Požadujete-li jako náš zákazník změnu distribučních hodnot (úpravu hodnoty rezervované kapacity, změnu rezervovaného příkonu, přiznání zkušebního provozu atd.), pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí.

     

    Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

    Zákaznická linka
    255 707 099
    e-mail
    info@epet.cz
    využijte
    sekci podpora

    Vážení zákazníci,

    Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

    V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

    Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

    Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

    Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

    Váš tým epet