Žádosti a smlouvy - Elektřina

Máte zájem stát se naším zákazníkem?

Je to velmi jednoduché. 

V případě zájmu o cenovou nabídku SPOT 12 nebo SPOT 24 nám pošlete poptávku na e-mail info@epet.cz

    Již jste náš zákazník a požadujete změnu smlouvy? Chcete např. změnu připojení, hodnoty hlavního jističe či změnu distribuční sazby? Vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí:

    Požadujete ukončení smlouvy, demontáž elektroměru, přepis odběrného místa? Pak vyplňte, podepište a poštou nám zašlete tento formulář:

    Máte zájem stát se naším zákazníkem?

    Je to velmi jednoduché.

    V případě zájmu o cenovou nabídku SPOT 12 nebo SPOT 24 nám pošlete poptávku na e-mail poptavky@epet.cz

      Požadujete-li jako náš zákazník změnu smlouvy (změna připojení, změna hodnoty hlavního jističe, jiná distribuční sazba), pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí:

      Požadujete-li ukončení smlouvy, demontáž elektroměru či přepis odběrného místa, pak vyplňte, podepište a zašlete nám tento formulář:

      Požadujete-li jako náš zákazník změnu distribučních hodnot (úpravu hodnoty rezervované kapacity, změnu rezervovaného příkonu, přiznání zkušebního provozu atd.), pak vyplňte, podepište a zašlete nám následující formulář se žádostí.

       

      Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

      Zákaznická linka
      255 707 099
      e-mail
      info@epet.cz
      využijte
      sekci podpora

      Vážení zákazníci,

      z důvodu školení bude naše zákaznická linka ve čtvrtek 15. 12. 2022 dostupná až od 9.30 hod.

      Nenaúčtovala se Vám tento měsíc záloha za elektřinu přes SIPO? Vše je v pořádku, na její úhradu jsme použili příspěvek od státu.

      Více informací o Úsporného tarifu nebo zastropování cen najdete na této stránce.

      S pozdravem

      tým společnosti epet