Menu

Důležité informace pro nové zákazníky


Datum vydání: 5. 1. 2022

Vážení zákazníci,

vzhledem k obrovskému množství dotazů na naší zákaznické lince bychom Vám rádi sdělili několik důležitých informací.

Jak jsme již zmiňovali, naše zákaznické centrum vyřizuje v současné chvílí obrovské množství hovorů a e-mailů, naše reakční doba může být tedy v některých případech až 14 dnů.

Platební kalendáře budou vystaveny a zaslány v průběhu ledna. Datum splatnosti bude samozřejmě zohledněno tak, aby měli zákazníci čas částku uhradit. 

Na základě velkého počtu žadatelů přeregistraci provádíme změny dodavatele i v rámci přetržky.  Nemusíte se tedy obávat, že byste se ocitli v tzv. neoprávněném odběru. Ujišťujeme Vás, že uděláme vše pro to, aby všechna odběrná místa byla zpětně navedena k odběru od 1. ledna 2022.

Faktury za listopad a prosinec minulého roku začneme rozesílat během druhého lednového týdne, tedy 10. ledna. Vzhledem k nastalým okolnostem a posunu termínů pro příjem samoodečtů u provozovatele distribuční soustavy lze fakturaci samoodečtů očekávat až v době pozdější, a to druhé polovině ledna.

Děkujeme Vám za pochopení.

Tým epet

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
pro stávající a firemní zákazníky
255 707 099
e-mail
pro stávající a firemní zákazníky
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k velkému množství nových zákazníků může být v tuto chvíli doba na převod smlouvy k epet delší, než je obvyklé. Ujišťujeme Vás však, že pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co možná nejdříve. 

Chceme také Vás informovat, že platební kalendáře zasíláme průběžně, nemusíte se tedy obávat, pokud Vám rozpis záloh na rok 2022 doposud nepřišel.

Vzhledem k enormnímu počtu požadavků vyřizujeme Vaše e-maily v prodloužené lhůtě. Více informací pro nové zákazníky naleznete na  tomto odkaze

Děkujeme Vám za dosavadní trpělivost při vyřizování všech požadavků.

Váš tým epet