Důležité informace pro nové zákazníky


Datum vydání: 5. 1. 2022

Vážení zákazníci,

vzhledem k obrovskému množství dotazů na naší zákaznické lince bychom Vám rádi sdělili několik důležitých informací.

Jak jsme již zmiňovali, naše zákaznické centrum vyřizuje v současné chvílí obrovské množství hovorů a e-mailů, naše reakční doba může být tedy v některých případech až 14 dnů.

Platební kalendáře budou vystaveny a zaslány v průběhu ledna. Datum splatnosti bude samozřejmě zohledněno tak, aby měli zákazníci čas částku uhradit. 

Na základě velkého počtu žadatelů přeregistraci provádíme změny dodavatele i v rámci přetržky.  Nemusíte se tedy obávat, že byste se ocitli v tzv. neoprávněném odběru. Ujišťujeme Vás, že uděláme vše pro to, aby všechna odběrná místa byla zpětně navedena k odběru od 1. ledna 2022.

Faktury za listopad a prosinec minulého roku začneme rozesílat během druhého lednového týdne, tedy 10. ledna. Vzhledem k nastalým okolnostem a posunu termínů pro příjem samoodečtů u provozovatele distribuční soustavy lze fakturaci samoodečtů očekávat až v době pozdější, a to druhé polovině ledna.

Děkujeme Vám za pochopení.

Tým epet

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet