Fakturace elektřiny – samoodečet

Kromě standardní fakturace můžete požádat také o mimořádnou fakturaci na základě samoodečtu. Nejpozději do 5 kalendářních dnů po datu odečtu nám nahlásíte konečný stav elektroměru a my data předáme distributorovi. Mimořádné vyúčtování k jinému datu než k přelomu roku je zpoplatněno dle aktuálního ceníku. Samoodečty můžete zadat jako:

  • kontrolní – Stav elektroměru k určitému datu bude uveden na faktuře, např. samoodečet v souvislosti se změnou ceny elektřiny.
  • fakturační – Potřebujete např. při změně dodavatele a při žádosti o mimořádné vyúčtování. Je potřeba ho nahlásit do 20 kalendářních dnů od provedení odečtu.

Dle vyhlášky č. 210/2011 Sb, o rozsahu náležitostí a termínů vyúčtování dodávek elektřiny, plynu nebo tepelné energie a souvisejících služeb, máte právo na bezplatné mimořádné vyúčtování při ukončení odběru plynu, při změně dodavatele plynu nebo k datu 31.12.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

V těchto dnech jsou Vám Českou poštou zasílány faktury, které byly vystaveny v termínu 26.6.-16.7.2024.
Vzhledem k pozdnímu doručení je možné tyto faktury uhradit do 31.7.2024.
Omlouváme se za komplikace.