Fakturace elektřiny – samoodečet

Kromě standardní fakturace můžete požádat také o mimořádnou fakturaci na základě samoodečtu. Nejpozději do 5 kalendářních dnů po datu odečtu nám nahlásíte konečný stav elektroměru a my data předáme distributorovi. Mimořádné vyúčtování k jinému datu než k přelomu roku je zpoplatněno dle aktuálního ceníku. Samoodečty můžete zadat jako:

  • kontrolní – Stav elektroměru k určitému datu bude uveden na faktuře, např. samoodečet v souvislosti se změnou ceny elektřiny.
  • fakturační – Potřebujete např. při změně dodavatele a při žádosti o mimořádné vyúčtování. Je potřeba ho nahlásit do 20 kalendářních dnů od provedení odečtu.

Dle vyhlášky č. 210/2011 Sb, o rozsahu náležitostí a termínů vyúčtování dodávek elektřiny, plynu nebo tepelné energie a souvisejících služeb, máte právo na bezplatné mimořádné vyúčtování při ukončení odběru plynu, při změně dodavatele plynu nebo k datu 31.12.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet