Neoprávněný odběr elektřiny a plynu

Neoprávněným odběrem se rozumí:

  1. odběr bez uzavřené smlouvy na dodávku plynu nebo elektřiny,
  2. odběr při opakovaném neplnění platebních povinností, které nejsou splněny ani po předchozím upozornění,
  3. odběr bez měřicího zařízení, pokud to není uvedeno ve smlouvě,
  4. připojení nebo odběr z té části zařízení, kterou prochází neměřený plyn nebo elektřina.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet