Menu

Odečet elektroměru

Odečty elektroměru zajišťuje příslušný provozovatel distribuční soustavy v pravidelných intervalech. Na základě takového odečtu dostanete fakturu za elektřinu. U Domácností probíhá odečet zpravidla jednou za rok. Provozovatel distribuční soustavy dle platné legislativy má povinnost provést odečet elektroměru nejméně jednou za 12 měsíců. V případě že elektroměr není volně přístupný a vy nemůžete být v době odečtu přítomni, máte možnost nahlásit stav svého elektroměru tzv. samoodečtem. V případě, že není volný přístup k elektroměru a vy stav nenahlásíte, distributor stav měřidla odhadne. Jednotliví provozovatelé distribuční soustavy však mohou stanovit limit pro samoodečty, tzn. minimálně jednou za 3 roky je nutné umožnit přístup k elektroměru k řádnému odečtu.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet