Odečet elektroměru

Odečty elektroměru zajišťuje příslušný provozovatel distribuční soustavy v pravidelných intervalech. Na základě takového odečtu dostanete fakturu za elektřinu. U Domácností probíhá odečet zpravidla jednou za rok. Provozovatel distribuční soustavy dle platné legislativy má povinnost provést odečet elektroměru nejméně jednou za 12 měsíců. V případě že elektroměr není volně přístupný a vy nemůžete být v době odečtu přítomni, máte možnost nahlásit stav svého elektroměru tzv. samoodečtem. V případě, že není volný přístup k elektroměru a vy stav nenahlásíte, distributor stav měřidla odhadne. Jednotliví provozovatelé distribuční soustavy však mohou stanovit limit pro samoodečty, tzn. minimálně jednou za 3 roky je nutné umožnit přístup k elektroměru k řádnému odečtu.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet