Menu

Specialista Middle Office

Místo výkonu práce: Praha

 

Hlavní pracovní náplň

·         Kompletní zodpovědnost za správu emailů s jednotlivými poptávkami

·         Třídění a delegování příchozích emailů na odpovědné kolegy

·         Emailová komunikace s klienty 

·         Příprava kalkulace a zpracování jednotlivých nabídek

·         Vytváření ceníků v našem interním systému

·         Zpracovávání smluvní dokumentace

·         Kompletní administrativní správa smluv

Požadované dovednosti

·         Praxe na administrativní pozici min. 1 rok

·         Zkušenosti z oddělení prodeje jsou výhodou, ale jejich absence není překážkou :)

·         Chuť spolupracovat napříč firmou a jednotlivými týmy

·         100% pečlivost a zodpovědnost za svěřenou práci

·         Zkušenosti s prací v interních systémech (CRM, SAP výhodou)

Znalost energetiky pro Vás bude výhodou, ale není nutností.

Nabízíme

·         Budete pracovat v moderních kancelářích v centru Prahy v super kolektivu

·         Za Vaši práci na Vás čeká zajímavá finanční odměna a roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení

·         Možnost rozvíjet se v oblasti energetiky a učit se od zkušených seniorů 

·         Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů a je na Vás, zda si zvolíte jazykovou výuku, příspěvek na sportovní aktivity nebo na penzijní či životní pojištění

·         Samozřejmostí je u nás 5 týdnů dovolené, 3 sick days a příspěvek na stravování formou stravenek

·         Můžete se těšit na spoustu pravidelných firemních akcí, které pořádáme každý měsíc

 

Máte zájem o tuto pozici?

Napište na jobs@epet.cz, nebo vyplňte tento formulář.

Přetáhněte soubor s přílohou,
nebo klikněte na vybrat soubor
povinné položky

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky