Specialista/ka reklamací
Místo výkonu práce: Praha
Hlavní pracovní náplň
- Řešení reklamací v souladu s platnou legislativou.
- Příprava podkladů pro komunikaci s regulátorem trhu.
- Emailová nebo telefonická komunikace se zákazníky.
- Zajišťování podpory při řešení osobních zákaznických návštěv.
- Poskytování zpětné vazby přijaté od zákazníků s náměty na zlepšení používaných postupů a přístupů v zákaznické péči.
- Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností.
Požadované dovednosti
- Komunikační dovednosti na vysoké úrovni.
- Pohotovost a schopnost naslouchat.
- Zkušenosti s řešením reklamací.
- Český jazyk (ústní i písemná forma) na vynikající úrovni.
- Pečlivost a ochotu učit se novým věcem.
- Znalost příslušné legislativy je výhoda, ale zvládneme i doučit.
- Znalost energetiky podmínkou.
Nabízíme
- Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
- Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje, proto jsme v loňském roce otevřeli nově zrekonstruované moderní kanceláře, jejichž součástí je i samostatný prostor na stravování.
- Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
- Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
- Zaměstnanci epet si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
- Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.
Máte zájem o tuto pozici?
Vyplňte, prosím, tento formulář.