Specialista/ka zákaznické péče
Místo výkonu práce: Praha
Hlavní pracovní náplň
- Telefonická a e-mailová komunikace s klienty. Nebudete klientům aktivně volat a prodávat, ale naopak hovory přijímat a snažit se co nejlépe pomoci s jejich požadavky.
- Budování vztahů se zákazníky.
- Poskytování zpětné vazby přijaté od zákazníků s náměty na zlepšení používaných postupů a přístupů v zákaznické péči.
- Spolupráce na tvorbě, aktualizaci a dodržování pracovních postupů a procesů na oddělení.
Požadované dovednosti
- Schopnost naslouchat a chuť pomoci našim zákazníkům.
- Skvělé komunikační dovednosti po telefonu i v písemné podobě.
- Pohotovost a schopnost nenechat se rozhodit.
- Čeština na perfektní úrovni.
- Ochota a chuť pracovat s novými interními systémy.
- Schopnost zorientovat se ve složitějších případech.
- Umění vidět nejen celek, ale i souvislosti.
- Znalost energetiky výhodou.
Nabízíme
- Za Vaši práci Vás čeká nejen měsíční odměna, ale i roční bonusy závislé na výsledcích společnosti a Vašem pracovním nasazení.
- Snažíme se, aby naše kancelář byla příjemným místem, kde se nám dobře pracuje, proto jsme v loňském roce otevřeli nově zrekonstruované moderní kanceláře, jejichž součástí je i samostatný prostor na stravování.
- Na pracovišti je pro nás důležitá přátelská atmosféra. A protože práce není všechno, rádi spolu podnikáme různé akce, třeba společnou grilovačku, herní turnaje, degustace apod.
- Všem našim zaměstnancům nabízíme širokou škálu firemních benefitů. Přispíváme na roční kupon MHD, na penzijní či životní pojištění, na Multisport kartu, na cestovní pojištění (a to i pro rodinu), nabízíme volnočasové poukázky, samozřejmostí je 5 týdnů dovolené, sick days a příspěvek na stravování.
- Zaměstnanci epet si také mohou sjednat výhodnější mobilní tarif nebo využít speciální zaměstnanecké ceny elektřiny a plynu.
- Snažíme se podporovat osobní i profesní rozvoj našich zaměstnanců formou různých školení, kurzů a workshopů.
Máte zájem o tuto pozici?
Vyplňte, prosím, tento formulář.