Informace o změně cen pro firemní zákazníky


Datum vydání: 10. 12. 2021

Vážení zákazníci,

letošní rok velkoobchodní ceny energií neustále rostou, a jejich růst tak musíme promítnout do prodejních cen.

Cena základních ročních produktů na velkoobchodním trhu 8. 12. 2021 vzrostla opět nad svá historická maxima, když cena základní dodávky elektřiny na velkoobchodním trhu pro rok 2022 skončila v závěru dne nad 190 EUR/MWh a cena základní dodávky plynu na první čtvrtletí roku 2022 překonala hranici 100 EUR/MWh. Tento dramatický aktuální vývoj je umocněn pesimistickým očekáváním odborníků týkajícího se budoucího vývoje cen a komodit a jejich dostupnosti. Všechny tyto faktory výrazně ovlivňují pořizovací ceny produktů a dalších vstupních přímých nákladů. Abychom Vám nadále byli schopni zajišťovat plynulé a bezpečné dodávky, jsme nuceni zvýšit ceny elektřiny a plynu.

Tímto Vás informujeme o navýšení ceny elektřiny v našem základním ceníku - produktové řadě „KLASIK Optimum – pro zákazníky prolongující se z produktové řady KLASIK“ - pro podnikající fyzické osoby a firmy v maloodběru (zákazníci mimo domácnosti) s účinností od 10. 1. 2022. Cena elektřiny (pouze komodity) pro firmy se bude od 10. 1. 2022 pohybovat těsně pod 3 400 Kč/MWh bez DPH a nadále patří mezi jedny z nejvýhodnějších produktů ve své kategorii ve srovnání s relevantní konkurencí.

Nové ceny pro jednotlivé segmenty, jednotlivé distribuční sazby a pásma naleznete v nových cenících produktové řady elektřiny a plynu publikovaných v příslušných sekcích našich webových stránek.

V případě, že se zvýšením ceny elektřiny či plynu nebudete souhlasit, máte právo odstoupit od smlouvy na dodávku elektřiny a/nebo plynu nejpozději 10 dní před účinností změny.

U produktové řady „KLASIK Optimum – pro zákazníky prolongující se z produktové řady INDIVIDUAL“ došlo k vydání ceníku a oznámení zvýšení ceny ke dni 01. 01. 2022.

 

EP ENERGY TRADING, a. s.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet