Menu

Měníme podmínky a ceny


Datum vydání: 14. 8. 2019

Již je tomu téměř 4 roky, kdy jsme sloučili společnosti epet a Optimum Energy a začali pečovat o odběrná místa zákazníků této společnosti. Zákazníci se tak stali součástí zákaznického portfolia s více než 60 tisíci odběrnými místy, kterému poskytujeme již 15. rokem vysoký standard zákaznické péče a také výhodné ceny energií. Neustále se snažíme zjednodušovat zákaznickou obsluhu a přinášet jednoduché, srozumitelné a férové smluvní i cenové podmínky.

V současné době sjednocujeme původní podmínky dodávek těchto zákazníků se standardními podmínkami epet tak, abychom mohli všem našim zákazníkům zajistit stejný komfort. V důsledku těchto změn převádíme stávající obchodní a cenové podmínky dodávky zemního plynu zákazníků k 16. 9. 2019 na ceník epet KLASIK Optimum plyn a nové Obchodní podmínky č. 1/2019.

Plné znění oznámení a srovnání cen naleznete zde

Úplné ceníky s distribucí naleznete zde

Obchodní podmínky naleznete zde

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


 Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem je částečně omezen provoz naší zákaznické linky. Pro včasné vyřízení vašich požadavků využijte prosím e-mail info@epet.cz, kde jsme vám k dispozici.

Také Vás prosíme, abyste ze stejných důvodů nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Dále bychom Vás chtěli upozornit na to, že s ohledem na omezení volného pohybu osob po celém území ČR jsou požadavky vyžadující návštěvu technika v odběrném místě vyřizovány u distributora v prodloužené lhůtě.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet