Nejčastější dotazy zákazníků a zájemců o energie


Datum vydání: 14. 11. 2021

shutterstock_1863189913 kopieNaši zaměstnanci na zákaznické lince v současné chvíli zpracovávají obrovské množství dotazů týkající se nastalé situace na trhu s energiemi. Zde naleznete odpovědi na ty nejčastější otázky. Pokud jste již uzavřeli smlouvu uzavřeli a čekáte na její vyřízení, nemusíte mít strach. Na všem v této chvíli pracujeme a snažíme se, abyste své energie měli zajištěny co možná nejdříve.

Přibíráte stále nové zákazníky? Můžu přejít k Vám?

Ano, nové zákazníky stále nabíráme a rádi se postaráme i o Vás. K uzavření smlouvy stačí z pohodlí domova vyplnit webový formulář a my začneme pracovat na převodu.

Jaké konkrétní produkty máte k dispozici?

Aby se každý zákazník mohl rozhodnout dle svého uvážení, nabízíme jak produkty fixované, tak produkty spotové (tj. produkty s nefixovanou cenou vycházející z vývoje denního trhu s elektřinou). U smluv s fixovaným ceníkem si sami rozhodujete, délku závazku. Fixovat cenu si tedy můžete na 1, 2 či 3 roky. Spotový produkt pro firmy i domácnosti podepisujte na dobu neurčitou. Bližší informace k němu naleznete na této stránce.

Jaké ceny energií nabízíte?

V současné chvíli nabízíme na fixovaných cenících nižší ceny než mnozí dominantní dodavatelé na českém trhu. Konkrétní částky u fixovaných produktů pro elektřinu naleznete zde, pro plyn zde. Na ceníku KLASIK Bezpečí, který nabízíme novým zákazníkům, tedy přinášíme výhodnější nabídky než dodavatelé ČEZ, MND či Innogy. S epet můžete ušetřit stovky i tisíce korun ročně.

Jak mohu uzavřít smlouvu co nejrychleji?

Uzavřít smlouvu s epet můžete jednoduše a z pohodlí domova prostřednictvím webového formuláře, díky kterému získáte nejběžnější produkt v aktuální nabídce – smlouvu s fixovanou cenou na dva roky. Smlouvu máte možnost podepsat elektronicky, čímž se celý proces uzavření ještě více urychlí. V případě, že máte zájem o jiný produkt z aktuální nabídky, nás prosím kontaktujte telefonicky nebo e-mailem a my Vám nabídku zašleme.

Ocitl jsem se u DPI. Co mám dělat?

Uzavřete co nejdříve smlouvu s novým dodavatelem, který Vám poskytne nabídku na delší období, než je zprostředkováno od dodavatelů poslední instance. Díky smlouvě uzavřené minimálně na rok se zohlední a zprůměrují ceny dodávek za letní a zimní období, čímž se výsledná měsíční částka výrazně sníží. Pokud již přecházíte k epet, uhraďte dodavateli poslední instance zálohy a vyčkejte na zahájení dodávek od nás. Vše se snažíme vyřídit tak, abyste měli své energie co nejrychleji v bezpečí. Doporučujeme také, abyste nás v situaci, kdy obdržíte SMS či telefonáty s nejrůznějšími nabídkami, kontaktovali. Velmi často se v takových případech jedná o reklamní tahy, jejichž nabídka není výhodnější, jelikož nevychází z ceníků se srovnatelnými parametry. Může Vám být tedy nabízena zdánlivě nižší cena, která se však po uplynutí krátkého období změní, což může být pro zákazníka ve výsledku velice nevýhodné. Na všechny zákazníky tedy apelujeme, aby pečlivě pročetli smluvní dokumentaci i obchodní podmínky, a vyhnuli se tak vábivým obchodním nabídkám.

Jak dlouho trvá vyřízení nové smlouvy?

Jelikož je, jak už jsme výše zmiňovali, naše zákaznická linka, opravdu velice zaneprázdněná a intenzivně pracujeme na obsloužení co největšího množství klientů, je doba vyřízení proměnlivá. Individuální nabídky zasíláme v řádu několika dní. Po podepsání smlouvy je poté nutné čekat 2 – 3 týdny na převod energií k epet. Velmi Vás tedy prosíme o trpělivost. O tom, že bude smlouva zpracovaná, Vás budeme informovat a automaticky dozvíte se též naplánovaný termín zahájení dodávek. Není tedy třeba nás kvůli těmto informacím kontaktovat. Ujišťujeme Vás, že aktuálně pracujeme na tom, abychom zodpovědně obsloužili všechny zákazníky, kteří se na nás obrací.

Můžu se na epet opravdu spolehnout?

V současné době hledají zákazníci u dodavatelů energií především stabilitu a důvěru, která byla uplynulými událostmi na trhu s energiemi značně narušená. Vašim obavám naprosto rozumíme. Společnost epet je součástí velké středoevropské skupiny EPH, a.s., která disponuje vlastními zdroji energií a soustřeďuje se též na distribuci energií či tranzit plynu, díky čemuž poskytujeme stabilní zázemí i v době, která je pro spotřebitele tak nejistá. Na trhu se pohybujeme již od roku 2005 a ke svým zákazníkům se snažíme přistupovat s co největší transparentností. Díky tomuto přístupu a naší obchodní strategii tak nabízíme výhodné ceny energií a možnost uzavření nové smlouvy. Děkujeme za Vaši důvěru!

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet