Samoodečty
Potřebujete zadat samoodečet? Nejjedodušším způsobem, jak samoodečet provést, je prostřednictvím zákaznického portálu. Po přihlášení se Vám zobrazí konkrétní odběrná místa, ke kterým už jen stačí zadat stav k určitému datu.
Pokud máte více odběrných míst, můžete nám zaslat seznam odběrných míst v následujícím formuláři. Řádně vyplněný formulář poté už jen stačí zaslat na e-mail info@epet.cz. Do předmětu zprávy prosím nezapomeňte uvést heslo "Samoodečet".
Pokud nechcete využít zákaznického portálu ani výše zmíněné tabulky, můžete samoodečet zaslat na e-mail. Do předmětu zprávy opět nezapomeňte uvést heslo "Samoodečet". V e-mailu musí být uvedeny všechny následující informace:
- EAN/EIC
- číslo měřidla
- konečný stav VT/NT
- datum odečtu
- typ odečtu
A jak typ odečtu poznat?
Fakturační zvolte, pokud si přejete pouze zaslat fakturu. Typ kontrolní je pro zákazníky, kteří si přejí evidovat kontrolní odečet bez vystavení faktury. A odečet konečný vyberte v situaci, pokud končí Vaše dodávky od epet a hlásíte samoodečet pro konečnou fakturu
Jak mít jistotu, že budou samoodečty včas a řádně zaevidovány? Stačí, když nám potřebné informace zašlete v řádných termínech.
- Pokud ukončujete smlouvu s epet, konečný stav měřidla je třeba nám nahlásit do 5 kalendářních dní od data ukončení smlouvy s naší společností.
- V případě, že provádíte mimořádnou fakturaci, a potřebujete tak mimořádný odečet, proveďte ho k poslednímu dni v měsíci a stav nahlaste do 5 kalendářních dní.
Dále by vás mohlo zajímat
- Kdy mám hlásit odečty elektřiny/plynu?
- Vyměnili mi elektroměr/plynoměr. Co mám dělat?
- Kam mám nahlásit stav elektroměru/plynoměru?
Další informace pro zákazníky
Máte jiný dotaz? Pojďme to probrat.
-
info@epet.cz
-
255 707 099
Pracovní dny 8:00 – 17:00 hodin