Samoodečty


Potřebujete zadat samoodečet? Nejjedodušším způsobem, jak samoodečet provést, je prostřednictvím zákaznického portálu. Po přihlášení se Vám zobrazí konkrétní odběrná místa, ke kterým už jen stačí zadat stav k určitému datu.

Pokud máte více odběrných míst, můžete nám zaslat seznam odběrných míst v následujícím formuláři. Řádně vyplněný formulář poté už jen stačí zaslat na e-mail info@epet.cz. Do předmětu zprávy prosím nezapomeňte uvést heslo "Samoodečet". 

Pokud nechcete využít zákaznického portálu ani výše zmíněné tabulky, můžete samoodečet zaslat na e-mail. Do předmětu zprávy opět nezapomeňte uvést heslo "Samoodečet". V e-mailu musí být uvedeny všechny následující informace: 

  • EAN/EIC
  • číslo měřidla
  • konečný stav VT/NT
  • datum odečtu
  • typ odečtu

A jak typ odečtu poznat?

Fakturační zvolte, pokud si přejete pouze zaslat fakturu. Typ kontrolní je pro zákazníky, kteří si přejí evidovat kontrolní odečet bez vystavení faktury. A odečet konečný vyberte v situaci, pokud končí Vaše dodávky od epet a hlásíte samoodečet pro konečnou fakturu

Jak mít jistotu, že budou samoodečty včas a řádně zaevidovány? Stačí, když nám potřebné informace zašlete v řádných termínech. 

  • Pokud ukončujete smlouvu s epet, konečný stav měřidla je třeba nám nahlásit do 5 kalendářních dní od data ukončení smlouvy s naší společností.
  • V případě, že provádíte mimořádnou fakturaci, a potřebujete tak mimořádný odečet, proveďte ho k poslednímu dni v měsíci a stav nahlaste do 5 kalendářních dní.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

v současné době reagujeme na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince. Doba pro vyřízení Vašeho požadavku tak může být delší, než je obvyklé.

Pokud máte otázky k Úspornému tarifu nebo zastropování cen, odpověď na ně najdete na této stránce.

Děkujeme za pochopení.

Váš tým epet