Samoodečty
Stav svého elektroměru nebo plynoměru zapište do formuláře určeného pro samoodečet a ten zašlete na e-mail info@epet.cz. Vše ostatní už vyřídíme my.
Dovolujeme si Vám v této souvislosti představit novou aplikaci distributora na jednodušší zadávání kontrolních, periodických i mimořádných odečtů plynu. Aplikace je vytvořena pro odběrná místa na území Provozovatele distribuční soustavy GasNet, s.r.o., (celá ČR mimo oblast Prahy a Jihočeského kraje) bez ohledu na zvoleného dodavatele plynu a je dostupná na webové adrese: https://www.mobilnisamoodecty.cz, případně je zdarma k dispozici na Google Play, pro její získání stačí načíst QR kód.
Práce s uvedenou aplikací je rychlá, snadná, intuitivní.
- Po registraci odběrného místa a odečtení stavu plynoměru jednoduše zadáte kontrolní nebo fakturační odečet podle vlastní potřeby.
- Zadané odečty ke všem odběrným místům pohodlně zobrazíte v jednoduchém náhledu.
- Informaci o přijetí Vašeho odečtu v systému Provozovatele distribuční soustavy GasNet, s.r.o., obdržíte obratem prostřednictvím e-mailu nebo SMS.
- Vyhodnocení a potvrzení správnosti odečtu obdržíte do druhého dne po ověření odečtu systémy aplikačních kontrol a odečet je následně odeslán příslušnému dodavateli s plynem.
- Aplikaci Mobilní odečty lze spouštět na jakémkoliv zařízení (tablet, mobilní telefon, notebook, PC…) připojeném k internetové síti.
Zejména v situacích jako je změna dodavatele plynu či přepis zákazníka na odběrném místě, je stále velká část odečtů stanovována odhadem. Nahlášení samoodečtu z Vaší strany v době řešení takovéto změny, tak může přispět ke zpřesnění tohoto odhadu.
Dále by vás mohlo zajímat
- Potřebuji zařídit přeložku plynu/plynového potrubí. Co mám dělat?
- Uniká plyn. Co mám dělat?
- Vyměnili mi elektroměr/plynoměr. Co mám dělat?
Další informace pro zákazníky
Máte jiný dotaz? Pojďme to probrat.
-
info@epet.cz
-
255 707 099
Pracovní dny 8:00 – 17:00 hodin