Menu

Pro zákazníky

Samoodečty

Technické dotazy a poruchy

Stav svého elektroměru nebo plynoměru zapište do formuláře určeného pro samoodečet a ten zašlete na e-mail...

Kdy mám hlásit odečty elektřiny/plynu?

Technické dotazy a poruchy

Přecházím k epet Počáteční odečet plynoměru ke dni zahájení dodávky nám nahlaste do 14 kalendářních dní...

Vyměnili mi elektroměr/plynoměr. Co mám dělat?

Technické dotazy a poruchy

Pošlete nám na e-mail info@epet.cz doklad o realizované výměně měřidla, který vám technik při výměně předal.

Kam mám nahlásit stav elektroměru/plynoměru?

Technické dotazy a poruchy

Stavy měřidel můžete nahlásit 3 způsoby: Zákaznický portál – Stavy měřidel zadávejte online do...

Potřebuji zařídit přeložku plynu/plynového potrubí. Co mám dělat?

Technické dotazy a poruchy

Kontaktujte svého distributora (GasNet, s.r.o.; Pražská plynárenská Distribuce, a. s; E.ON Distribuce, a.s.)...

Potřebuji přerušit dodávku plynu z důvodu rekonstrukce. Co mám dělat?

Technické dotazy a poruchy

1. Vyplňte Žádost o ukončení smlouvy . Verze pro Domácnosti ( pdf, 474 kB ) Verze pro Firmy ( pdf,...

Nefunguje plynoměr. Co mám dělat?

Technické dotazy a poruchy

Nejrychlejší řešení je kontaktovat zákaznický servis provozovatele distribuční soustavy, který je zároveň...

Uniká plyn. Co mám dělat?

Technické dotazy a poruchy

Uzavřete hlavní domovní uzávěr, větrejte a ihned volejte poruchovou linku provozovatele distribuční soustavy...

Nefunguje mi elektřina. Co mám dělat?

Technické dotazy a poruchy

Podívejte se, jestli k přerušení došlo pouze u vás doma nebo i v ostatních bytech či domech....

Máte jiný dotaz? Pojďme to probrat.

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky