Menu

Jak dlouho trvá změna dodavatele?


Počátek dodávky od společnosti epet závisí na ukončení vašeho stávajícího smluvního vztahu s původním dodavatelem. Záleží tedy na vaší výpovědní lhůtě u současného dodavatele. Tato lhůta trvá v případě standardní změny dodavatele zpravidla 3 měsíce.

Pokud máte smlouvu na dobu určitou, můžete změnit dodavatele až po ukončení platnosti této smlouvy. Druhou možností je změna dodavatele při změně všeobecných obchodních podmínek nebo ceníku stávajícího dodavatele. Stávající smlouva přestane existovat vaším nesouhlasem se změnou ceny, případně všeobecných obchodních podmínek. Zaslání nesouhlasu v epet zařídíme za vás. 

Během procesu změny dodavatele vás budeme informovat o jeho průběhu. Před započetím dodávky od nás obdržíte dopis s dalšími informacemi a předpisem záloh.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet