Menu

Jak dlouho trvá změna dodavatele?


Počátek dodávky od společnosti epet závisí na ukončení vašeho stávajícího smluvního vztahu s původním dodavatelem. Záleží tedy na vaší výpovědní lhůtě u současného dodavatele, kterou najdete na své současné smlouvě. Výpovědní doba bývá zpravidla 3 měsíce.

Pokud máte smlouvu na dobu určitou, můžete změnit dodavatele až po ukončení platnosti této smlouvy. Druhou možností je změna dodavatele při změně všeobecných obchodních podmínek nebo ceníku stávajícího dodavatele. Stávající smlouva přestane existovat vaším nesouhlasem se změnou ceny, případně všeobecných obchodních podmínek, který za vás stávajícímu dodavateli odešleme.

V průběhu procesu změny dodavatele vás budeme informovat o stavu a těsně před započetím dodávky od nás obdržíte dopis s dalšími informacemi a předpisem záloh.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


 Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem je částečně omezen provoz naší zákaznické linky. Pro včasné vyřízení vašich požadavků využijte prosím e-mail info@epet.cz, kde jsme vám k dispozici.

Také Vás prosíme, abyste ze stejných důvodů nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Dále bychom Vás chtěli upozornit na to, že s ohledem na omezení volného pohybu osob po celém území ČR jsou požadavky vyžadující návštěvu technika v odběrném místě vyřizovány u distributora v prodloužené lhůtě.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet