Jak dlouho trvá změna dodavatele?


Počátek dodávky od společnosti epet závisí na ukončení vašeho stávajícího smluvního vztahu s původním dodavatelem. Záleží tedy na vaší výpovědní lhůtě u současného dodavatele. Tato lhůta trvá v případě standardní změny dodavatele zpravidla 3 měsíce.

Pokud máte smlouvu na dobu určitou, můžete změnit dodavatele až po ukončení platnosti této smlouvy. Druhou možností je změna dodavatele při změně všeobecných obchodních podmínek nebo ceníku stávajícího dodavatele. Stávající smlouva přestane existovat vaším nesouhlasem se změnou ceny, případně všeobecných obchodních podmínek. Zaslání nesouhlasu v epet zařídíme za vás. 

Během procesu změny dodavatele vás budeme informovat o jeho průběhu. Před započetím dodávky od nás obdržíte dopis s dalšími informacemi a předpisem záloh.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet