Jak změním distribuční sazbu?


Distribuční sazbu můžete změnit jednou za rok. Odběrné místo musí splňovat určité technické podmínky, aby vám byla přiznána nová distribuční sazba. Tyto podmínky stanovují jednotliví provozovatelé distribuční soustavy – ČEZ Distribuce, a.s.; PREdistribuce, a.s.; EG.D, a.s.

Jakmile si zvolíte novou distribuční sazbu, kontaktujte naši zákaznickou linku 255 707 099, nebo info@epet.cz. Poradíme vám, jak postupovat dál, a zašleme vám potřebné formuláře.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet