Chci přepsat odběrné místo, na kterém JE původním dodavatelem epet. Co mám dělat?


ELEKTŘINA

DOMÁCNOST

a) Jste původní zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1.  Žádost o ukončení smlouvy (pdf, 404 kB), nezapomeňte v ní uvést konečné stavy elektroměru.

2. Plná moc (pdf, 351 kB) pouze v případě ČEZ distribuce, úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

b) Jste nový zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Smlouva o dodávce elektřiny

2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.

  • PRE Distribuce – Praha a blízké okolí
  • EG.D Distribuce – jižní Čechy, jižní a střední Morava
  • ČEZ Distribuce – zbytek ČR

3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru

4. Předávací protokol: Použijte univerzální předávací protokol (pdf, 118 kB). Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy elektroměru schválily obě strany.

5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka. (pdf, 351 kB)

6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:

  • Měníte odběratele v rámci rodiny. 
  • Původní odběratel zemřel.
  • Původní odběratel je neznámý. 
  • Změnili jste užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

ELEKTŘINA

FIRMA

a) Jste původní zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Žádost o ukončení smlouvy (pdf, 404 kB), nezapomeňte uvést konečné stavy elektroměru.

2. Plná moc (pdf, 351 kB) pouze v případě ČEZ distribuce, úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

b) Jste nový zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Smlouva o dodávce elektřiny

2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.

  • PRE Distribuce – Praha a blízké okolí
  • EG.D Distribuce – jižní Čechy, jižní a střední Morava
  • ČEZ Distribuce – zbytek ČR

3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru

4. Předávací protokol: Použijte univerzální předávací protokol (pdf, 118 kB). Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy plynoměru schválily obě strany.

5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka. (pdf, 351 kB)

6. Čestné prohlášení doložte v případě, že jste změnili užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.


PLYN

DOMÁCNOST

a) Jste původní zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Žádost o ukončení smlouvy (pdf, 474 kB), nezapomeňte uvést konečné stavy elektroměru.

2. Plná moc (pdf, 351 kB) nebo úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

b) Jste nový zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Podklady pro sjednání smlouvy o dodávce plynu

2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.

  • Pražská Plynárenská Distribuce – Praha a blízké okolí – Nepotřebujete žádný další dokument.
  • EG.D Distribuce – Jihočeský kraj
  • GasNet Distribuce – většina ČR – Žádost o připojení podejte na nejbližší pobočce nebo online na webových stránkách.

Podepsanou žádost zašlete doporučeně na adresu:

Innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Odd. komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava – Mor. Ostrava

Nám zašlete sken Smlouvy o připojení spolu s ostatními dokumenty.

3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru

4. Předávací protokol: Použijte univerzální předávací protokol (pdf, 118 kB). Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy plynoměru schválily obě strany.

5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka. (pdf, 351 kB)

6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:

  • Původní odběratel zemřel.
  • Změnili jste užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

 

PLYN

FIRMA

a) Jste původní zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Žádost o ukončení smlouvy (pdf, 475 kB), nezapomeňte uvést konečné stavy elektroměru.

2. Plná moc (pdf, 351 kB) nebo úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

b) Jste nový zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Smlouva o dodávce plynu

2. Žádost o připojení – Vyberte podle distribučního území, kam spadáte.

  • Pražská Plynárenská Distribuce – Praha a blízké okolí – Nepotřebujete žádný další dokument.
  • EG.D Distribuce (pdf, 153 kB) – Jihočeský kraj
  • GasNet Distribuce – většina ČR – Žádost o připojení podejte na nejbližší pobočce nebo online na webových stránkách.

Podepsanou žádost zašlete doporučeně na adresu:

Innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Odd. komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava – Mor. Ostrava

Zašlete nám sken Smlouvy o připojení spolu s ostatními dokumenty.

3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru

4. Předávací protokol: Použijte univerzální předávací protokol (pdf, 118 kB). Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy plynoměru schválily obě strany.

5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka. (pdf, 351 kB)

6. Čestné prohlášení doložte v případě, že jste změnili užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet