Chci přepsat odběrné místo, na kterém NENÍ původním dodavatelem epet. Co mám dělat?


ELEKTŘINA

DOMÁCNOST

a) Jste původní zákazník?

Zašlete nám Plnou moc  ke všem úkonům směřujícím k zajištění dodávek elektřiny (pdf, 351 kB) nebo úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

 

b) Jste nový zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Podklady pro sjednání smlouvy o dodávce elektřiny

1. Smlouva o dodávce elektřiny

2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.

  • PRE Distribuce – Praha a blízké okolí
  • EG.D Distribuce – jižní Čechy, jižní a střední Morava
  • ČEZ Distribuce – zbytek ČR

3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru

4. Předávací protokol: Použijte univerzální předávací protokol (pdf, 118 kB). Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy elektroměru schválily obě strany.

5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka. (pdf, 351 kB)

6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:

  • Měníte odběratele v rámci rodiny. 
  • Původní odběratel zemřel.
  • Původní odběratel je neznámý. 
  • Změnili jste užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

ELEKTŘINA

FIRMA

a) Jste původní zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Žádost o ukončení smlouvy: Použijte formulář svého současného dodavatele a uveďte konečné stavy.

2. Plná moc ke všem úkonům směřujícím k zajištění dodávek elektřiny (pdf, 351 kB) nebo úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

 

b) Jste nový zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Smlouva o dodávce elektřiny

2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.

  • PRE Distribuce – Praha a blízké okolí
  • EG.D Distribuce – jižní Čechy, jižní a střední Morava
  • ČEZ Distribuce – zbytek ČR

3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru

4. Předávací protokol: Použijte univerzální předávací protokol (pdf, 118 kB). Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy plynoměru schválily obě strany.

5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka. (pdf, 351 kB)

6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:

  • Původní odběratel zemřel. 
  • Původní odběratel je neznámý. 
  • Změnili jste užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak. 

PLYN

DOMÁCNOST

a) Jste původní zákazník?

Zašlete nám Plnou moc  ke všem úkonům směřujícím k zajištění dodávek plynu (pdf, 321 kB) nebo úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

 

b) Jste nový zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Podklady pro sjednání smlouvy o dodávce plynu

2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.

  • Pražská Plynárenská Distribuce – Praha a blízké okolí – Nepotřebujete žádný další dokument.
  • EG.D Distribuce – Jihočeský kraj
  • GasNet Distribuce – většina ČR – Žádost o připojení podejte na nejbližší pobočce nebo online na webových stránkách.

Podepsanou žádost zašlete doporučeně na adresu:

Innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Odd. komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava – Mor. Ostrava

Nám zašlete sken Smlouvy o připojení spolu s ostatními dokumenty.

3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru

4. Předávací protokol: Použijte univerzální předávací protokol (pdf, 118 kB). Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy plynoměru schválily obě strany.

5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka. (pdf, 351 kB)

6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:

  • Měníte odběratele v rámci rodiny.
  • Původní odběratel zemřel.
  • Původní odběratel je neznámý.
  • Změnili jste užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

 

PLYN

FIRMY

a) Jste původní zákazník? 

Zašlete nám Plnou moc  ke všem úkonům směřujícím k zajištění dodávek plynu (pdf, 153 kB) nebo úmrtní list v případě, že původní zákazník zemřel.

b) Jste nový zákazník? Budeme potřebovat doložit tyto dokumenty. 

1. Podklady pro sjednání smlouvy o dodávce plynu

2. Žádost o připojení – Podle distribučního území vyberte, kam spadáte.

  • Pražská Plynárenská Distribuce – Praha a blízké okolí – Nepotřebujete žádný další dokument.
  • EG.D Distribuce – Jihočeský kraj
  • GasNet Distribuce – většina ČR – Žádost o připojení podejte na nejbližší pobočce nebo online na webových stránkách.

Podepsanou žádost zašlete doporučeně na adresu:

Innogy Zákaznické služby, s.r.o.
Odd. komplexních požadavků
Plynární 2748/6
702 72 Ostrava – Mor. Ostrava

Nám zašlete sken Smlouvy o připojení spolu s ostatními dokumenty.

3. Doklad o vztahu k nemovitosti: např. kupní smlouva, nájemní smlouva, darovací smlouva, výpis z katastru

4. Předávací protokol: Použijte univerzální předávací protokol (pdf, 118 kB). Máte-li vlastní protokol, musí z něj být patrné, že stavy plynoměru schválily obě strany.

5. Plnou moc dodejte v případě, že požadujete vyplnit Žádost o připojení za nového zákazníka. (pdf, 351 kB)

6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:

6. Čestné prohlášení doložte, pokud nastala jedna z následujících událostí:

  • Původní odběratel je neznámý.
  • Změnili jste užívání odběrného místa z právnické osoby na fyzickou osobu a naopak.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

v současné době reagujeme na velké množství dotazů, doba pro vyřízení Vašeho požadavku tak může být delší, než je obvyklé.

Nenaúčtovala se Vám tento měsíc záloha za elektřinu přes SIPO? Vše je v pořádku, na její úhradu jsme použili příspěvek od státu.

Více informací o Úsporného tarifu nebo zastropování cen, najdete na této stránce.

S pozdravem

tým společnosti epet