Co je to elektronická fakturace?


Fakturu za dodávku elektřiny a zemního plynu posíláme e-mailem ve formátu pdf. Elektronická faktura podepsaná elektronickým podpisem je dnes plnohodnotným ekvivalentem papírové faktury a slouží jako běžný daňový doklad. Používáním elektronických faktur zároveň šetříme naše přírodní zdroje.

Všechny elektronické faktury za aktuální i uplynulá období najdete i na svém účtu na zabezpečeném Zákaznickém portálu. Přístupové údaje vám na vaši žádost obratem vygenerujeme. Elektronickou fakturu máte k dispozici hned po jejím vystavení, takže okamžitě získáte přehled o nákladech na energie. Zároveň můžete procházet i historii svých odběrů. Tuto službu poskytuje epet zcela zdarma.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet