Kam mám nahlásit stav elektroměru/plynoměru?


Stavy měřidel můžete nahlásit 3 způsoby:

  • Zákaznický portál – Stavy měřidel zadávejte online do Zákaznického portálu.
  • E-mail – Zašlete nám e-mailem kompletně vyplněné tabulky pro plyn na info@epet.cz v příslušném termínu a uveďte důvod odečtu.
  • Telefon – Nahlaste stavy na zákaznické lince 255 707 099 v pracovních dnech od 8 – 17 hodin. Za hovor platíte standardní cenu podle tarifu svého operátora.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

v současné době reagujeme na velké množství dotazů, doba pro vyřízení Vašeho požadavku tak může být delší, než je obvyklé.

Nenaúčtovala se Vám tento měsíc záloha za elektřinu přes SIPO? Vše je v pořádku, na její úhradu jsme použili příspěvek od státu.

Více informací o Úsporného tarifu nebo zastropování cen, najdete na této stránce.

S pozdravem

tým společnosti epet