Menu

Kam mám nahlásit stav elektroměru/plynoměru?


Stavy měřidel můžete nahlásit 3 způsoby:

  • Zákaznický portál – Stavy měřidel zadávejte online do Zákaznického portálu.
  • E-mail – Zašlete nám e-mailem kompletně vyplněné tabulky pro plyn na info@epet.cz v příslušném termínu a uveďte důvod odečtu.
  • Telefon – Nahlaste stavy na zákaznické lince 255 707 099 v pracovních dnech od 8 – 17 hodin. Za hovor platíte standardní cenu podle tarifu svého operátora.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem Vás prosíme, abyste nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet