Menu

Kam mám nahlásit stav elektroměru/plynoměru?


Stavy měřidel můžete nahlásit 3 způsoby:

  • Zákaznický portál – Stavy měřidel zadávejte online do Zákaznického portálu.
  • E-mail – Zašlete nám e-mailem kompletně vyplněné tabulky pro plyn na info@epet.cz v příslušném termínu a uveďte důvod odečtu.
  • Telefon – Nahlaste stavy na zákaznické lince 255 707 099 v pracovních dnech od 8 – 17 hodin. Za hovor platíte standardní cenu podle tarifu svého operátora.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


 Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem je částečně omezen provoz naší zákaznické linky. Pro včasné vyřízení vašich požadavků využijte prosím e-mail info@epet.cz, kde jsme vám k dispozici.

Také Vás prosíme, abyste ze stejných důvodů nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Dále bychom Vás chtěli upozornit na to, že s ohledem na omezení volného pohybu osob po celém území ČR jsou požadavky vyžadující návštěvu technika v odběrném místě vyřizovány u distributora v prodloužené lhůtě.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet