Kam mám nahlásit stav elektroměru/plynoměru?


Stavy měřidel můžete nahlásit 3 způsoby:

  • Zákaznický portál – Stavy měřidel zadávejte online do Zákaznického portálu.
  • E-mail – Zašlete nám e-mailem kompletně vyplněné tabulky pro plyn na info@epet.cz v příslušném termínu a uveďte důvod odečtu.
  • Telefon – Nahlaste stavy na zákaznické lince 255 707 099 v pracovních dnech od 8 – 17 hodin. Za hovor platíte standardní cenu podle tarifu svého operátora.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet