Potřebuji zařídit přeložku plynu/plynového potrubí. Co mám dělat?


Kontaktujte svého distributora (GasNet, s.r.o.; Pražská plynárenská Distribuce, a. s; EG.D, a.s.) podle místa, kam spadáte.

Veškerá manipulace s plynovodem a plynoměrem spadá pod kompetenci jednotlivých provozovatelů distribuční soustavy a společnost epet jako dodavatel plynu nemůže v těchto věcech činit žádné kroky.

Více informací najdete v zákoně 458/2000 Sb. § 70.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet