Nefunguje mi elektřina. Co mám dělat?


Podívejte se, jestli k přerušení došlo pouze u vás doma nebo i v ostatních bytech či domech.

Došlo k přerušení u vás doma?

  • Zkontrolujte, jestli je hlavní jistič ve správné poloze.
  • Ujistěte se, že jste nezapomněli zaplatit.

Pokud máte zaplaceno, nejrychlejší řešení je kontaktovat poruchovou linku vašeho distributora, který je zároveň vlastníkem elektroměru. Nebo zavolejte naši Zákaznickou linku 255 707 099.

  • ČEZ elektřina   800 850 860
  • PRE elektřina  1236
  • E.ON elektřina 800 22 55 77

Pokud nemáte zaplaceno, zavolejte na naši Zákaznickou linku 255 707 099.

Došlo k přerušení nejen ve vaší domácnosti?

Pravděpodobně se jedná buď o poruchu, nebo plánovanou odstávku.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k Vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za Vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet