Menu

Nefunguje mi elektřina. Co mám dělat?


Podívejte se, jestli k přerušení došlo pouze u vás doma nebo i v ostatních bytech či domech.

Došlo k přerušení u vás doma?

  • Zkontrolujte, jestli je hlavní jistič ve správné poloze.
  • Ujistěte se, že jste nezapomněli zaplatit.

Pokud máte zaplaceno, nejrychlejší řešení je kontaktovat poruchovou linku vašeho distributora, který je zároveň vlastníkem elektroměru. Nebo zavolejte naši Zákaznickou linku 255 707 099.

  • ČEZ elektřina   800 850 860
  • PRE elektřina  1236
  • E.ON elektřina 800 22 55 77

Pokud nemáte zaplaceno, zavolejte na naši Zákaznickou linku 255 707 099.

Došlo k přerušení nejen ve vaší domácnosti?

Pravděpodobně se jedná buď o poruchu, nebo plánovanou odstávku.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet