Menu

Nepřišel mi s fakturou nový platební kalendář. Co mám dělat?


U některých odběrných míst (např. u firem) jsou platební kalendáře vystaveny vždy na období od 1. 1. do 31. 12. Jsou platné po celý rok, a to bez ohledu na měsíc vyúčtování. Pokud platební kalendář aktuálně nemáte k dispozici, kontaktujte nás na telefonním čísle 255 707 099 nebo prostřednictvím e-mailu info@epet.cz. Platební kalendář vám obratem zašleme. 

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vyjádření k současnému stavu na trhu s energiemi a také plánovaný postup naší společnosti naleznete na tomto odkaze.

Také Vás velice prosíme o trpělivost při čekání na vyřízení svých požadavků. Vzhledem k obrovskému množství dotazů nám vyřízení všech požadavků trvá déle, než je u nás standardem a než bychom si sami představovali. Nemusíte se ale bát, všechny požadavky odbavíme nejrychleji, jak jen bude možné. Pokud máte zájem o odběr energií od epet, můžete si pro urychlení procesu stáhnout smlouvu a informace pro zákazníky na Elektřinu či Plyn na našem webu, vyplnit tyto dokumenty a podepsané je zaslat na e-mail info@epet.cz.

Děkujeme Vám za pochopení.

Váš tým epet