Nepřišel mi s fakturou nový platební kalendář. Co mám dělat?


U některých odběrných míst (např. u firem) jsou platební kalendáře vystaveny vždy na období od 1. 1. do 31. 12. Jsou platné po celý rok, a to bez ohledu na měsíc vyúčtování. Pokud platební kalendář aktuálně nemáte k dispozici, kontaktujte nás na telefonním čísle 255 707 099 nebo prostřednictvím e-mailu info@epet.cz. Platební kalendář vám obratem zašleme. 

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

Chtěli bychom vás informovat, že naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince.

V tuto chvíli proto může být doba pro vyřízení Vašeho požadavku nebo převodu smlouvy k epet delší, než je obvyklé (cca 2–3 týdny). 

Pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co nejdříve.

Jakmile se k vašemu požadavku dostaneme, ozveme se Vám.

Děkujeme za vaši důvěru i trpělivost!

Váš tým epet