Menu

Dostal jsem fakturu krátce po změně dodavatele. Proč?


Se změnou dodavatele se termín pravidelného vyúčtování nemění. Proto od nás můžete obdržet pravidelné vyúčtování i dříve než po 12 měsících od změny dodavatele elektřiny.

Může tomu být například takto: Pravidelné vyúčtování spotřeby u vás probíhá každý rok v červnu a v lednu jste přešli ke společnosti epet. I přesto můžete obdržet vyúčtování od naší společnosti. Další vyúčtování proběhne v červnu příštího roku.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
pro stávající a firemní zákazníky
255 707 099
e-mail
pro stávající a firemní zákazníky
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k velkému množství nových zákazníků může být v tuto chvíli doba na převod smlouvy k epet delší, než je obvyklé. Ujišťujeme Vás však, že pokud jste uzavřeli smlouvu o dodávce elektřiny nebo plynu u epet, pracujeme na tom, abyste energie od nás začali odebírat co možná nejdříve. 

Chceme také Vás informovat, že platební kalendáře zasíláme průběžně, nemusíte se tedy obávat, pokud Vám rozpis záloh na rok 2022 doposud nepřišel.

Vzhledem k enormnímu počtu požadavků vyřizujeme Vaše e-maily v prodloužené lhůtě. Více informací pro nové zákazníky naleznete na  tomto odkaze

Děkujeme Vám za dosavadní trpělivost při vyřizování všech požadavků.

Váš tým epet