Menu

Dostal jsem fakturu krátce po změně dodavatele. Proč?


Se změnou dodavatele se termín pravidelného vyúčtování nemění. Proto od nás můžete obdržet pravidelné vyúčtování i dříve než za 12 měsíců od změny dodavatele elektřiny.

Příklad: Pravidelné vyúčtování spotřeby u vás probíhá každý rok v červnu a v lednu jste přešli ke společnosti epet. I přesto můžete obdržet vyúčtování od naší společnosti. Další vyúčtování proběhne v červnu příštího roku.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

tel.: 255 707 099 / e-mail:  info@epet.cz / využijte sekci pro zákazníky


Dne 24.01.2020 bude z technických důvodů provozní doba naší zákaznické linky od 08:30 do 15:30 a následně od 16:30 do 17:00. Omlouváme se za komplikace.

Za celý tým epet Vám přejeme den plný energie.