Dostal jsem fakturu krátce po změně dodavatele. Proč?
Se změnou dodavatele se termín pravidelného vyúčtování nemění. Proto od nás můžete obdržet pravidelné vyúčtování i dříve než po 12 měsících od změny dodavatele elektřiny.
Může tomu být například takto: Pravidelné vyúčtování spotřeby u vás probíhá každý rok v červnu a v lednu jste přešli ke společnosti epet. I přesto můžete obdržet vyúčtování od naší společnosti. Další vyúčtování proběhne v červnu příštího roku.
Dále by vás mohlo zajímat
- Rozpis záloh a uvítací dopis
- Částka za nedoplatek je pro mě příliš velká a hrozí mi odpojení, jaké mám ještě možnosti?
- Vystavení opravného daňového dokladu
Další informace pro zákazníky
Máte jiný dotaz? Pojďme to probrat.
-
info@epet.cz
-
255 707 099
Pracovní dny 8:00 – 17:00 hodin