Dostal jsem fakturu krátce po změně dodavatele. Proč?


Se změnou dodavatele se termín pravidelného vyúčtování nemění. Proto od nás můžete obdržet pravidelné vyúčtování i dříve než po 12 měsících od změny dodavatele elektřiny.

Může tomu být například takto: Pravidelné vyúčtování spotřeby u vás probíhá každý rok v červnu a v lednu jste přešli ke společnosti epet. I přesto můžete obdržet vyúčtování od naší společnosti. Další vyúčtování proběhne v červnu příštího roku.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám nebo napište e-mail.

Zákaznická linka
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

naše zákaznické centrum musí v těchto dnech reagovat na velké množství dotazů jak na e-mailu, tak na telefonické lince. Doba pro vyřízení vašeho požadavku tak může být nyní delší, než je obvyklé. 

Máte otázky k Úspornému tarifu nebo zastropování cen? Odpovědi najdete na této stránce.

S pozdravem

tým společnosti epet