Menu

Dostal jsem fakturu krátce po změně dodavatele. Proč?


Se změnou dodavatele se termín pravidelného vyúčtování nemění. Proto od nás můžete obdržet pravidelné vyúčtování i dříve než po 12 měsících od změny dodavatele elektřiny.

Může tomu být například takto: Pravidelné vyúčtování spotřeby u vás probíhá každý rok v červnu a v lednu jste přešli ke společnosti epet. I přesto můžete obdržet vyúčtování od naší společnosti. Další vyúčtování proběhne v červnu příštího roku.

 

Potřebujete pomoc? Zavolejte nám, nebo napište email.

telefon
255 707 099
e-mail
info@epet.cz
využijte
sekci podpora

Vážení zákazníci,

vzhledem k hygienickým a bezpečnostním opatřením spojených s koronavirem Vás prosíme, abyste nenavštěvovali naše sídlo na adrese Klimentská 46, Praha 1.

Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.

Tým epet